فعالیت آزمایشگاه تشخیص طبی و ژنتیک جهاددانشگاهی استان مرکزی با تعرفه نیمه دولتی

آزمایشگاه تشخیص طبی و ژنتیک جهاددانشگاهی استان مرکزی با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته با تعرفه نیمه دولتی آماده خدمت رسانی به همشهریان است.
۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰ کد : ۴۰۷۰۳ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محمد طالبی مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی با اشاره به فعالیت آزمایشگاه تشخیص طبی و ژنتیک جهاددانشگاهی استان، افزود: این آزمایشگاه با تعرفه نیمه دولتی و مجهز به امکانات، تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و به روز و مطابق با استانداردهای بین المللی و بهره مندی پرسنل مجرب و متخصص در حال فعالیت است.
فعالیت آزمایشگاه تشخیص طبی و ژنتیک جهاددانشگاهی استان مرکزی با تعرفه نیمه دولتی

وی آماده شدن جواب آزمایش ها در سریع ترین زمان ممکن را از ویژگی های بارز آزمایشگاه تشخیص طبی و ژنتیک جهاددانشگاهی بیان کرد و افزود: این آزمایشگاه با توجه به نقش کلیدی آزمایش ها در تشخیص پزشک، تمام تلاش خود را در زمینه ارایه جواب های دقیق به بیماران معطوف می نماید.

طالبی در ادامه خدمات آزمایشگاه تشخیص طبی و ژنتیک جهاددانشگاهی را شامل آزمایش های هورمونی، سرولوژی، هماتولوژی، بیوشیمی، میکروبیولوژی از جمله آزمایش های تشخیص پزشکی و پایش سلامت، آزمایش پیش از بارداری و حین بارداری، آزمایش بررسی تشخیص ژنتیک اسپرم DFI، آزمایش غربالگری و سلامت جنین، آزمایش تخصصی درمان ناباروری زنان و مردان و آزمایش آنتی بادی کوید 19 عنوان کرد.

به گفته وی؛ علاقه مندان می توانند جهت بهره مندی از خدمات آزمایشگاه تشخیص طبی و ژنتیک جهاددانشگاهی با شماره 08632232403 تماس و یا به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه حاج آقا صابر، مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی مراجعه کنند.