معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار لرستان:

جهاددانشگاهی طرح‌های علمی را در بستر اجرا به مدیران ارایه دهد

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار لرستان گفت: جهاددانشگاهی طرح‌های علمی را در بستر اجرا به مدیران ارایه دهد.
۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۵ کد : ۴۰۷۰۲ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، دکتر بهرام ستاری در نشست با پژوهشگران این واحد اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی انقلابی برآورده از افکار نو بوده که به ارزش‌های دینی پیوند خورده است.
جهاددانشگاهی طرح‌های علمی را در بستر اجرا به مدیران ارایه دهد

وی با بیان این که این نهاد انقلابی منشا و ماوای علم است و جایگاهی علمی دارد، افزود: در همین راستا باید طرح‌های علمی را در بستر اجرا به مدیران ارائه دهد.

دکتر ستاری ادامه داد: اگر تابحال قشری‌نگری شده و طرح‌هایی را آماده کرده که خود به دنبال‌شان رفته اقدام خوبی بوده است اما چنانچه مطالعات وسیع و راهبردهای خوبی برای استان داشته باشند می‌تواند جهاددانشگاهی را به یک خاستگاه مدیریتی در بحث تغذیه برنامه‌های مدیریتی تبدیل کند.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار لرستان با یادآوری این که چالش‌های اجتماعی خرده‌فرهنگ‌های ما را حذف کرده است، اضافه کرد: هم‌اکنون خرده‌فرهنگ‌ها به چالش و ناهنجاری تبدیل شده‌اند بنابراین از جهاددانشگاهی انتظار می‌رود مطالعات اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با بیان این که رسالت ما چندجانبی است و سیاسی، امنیتی و اجتماعی هستیم، تصریح کرد: این جنبه‌ها، جدای از موضوعات اقتصادی نیست و تنها معاونتی هستیم که تمام دستگاه‌های اجرایی باید به آن پاسخ دهند.

دکتر ستاری با اشاره به این که هر دستگاه با رویکردی که دارد باید پاسخ‌گوی اقدامات خود باشد، در ادامه بیان کرد: بازخورد ضعف عملکردی در زیرساخت‌ها نمایان است.

معاون استاندار لرستان در ادامه اضافه کرد: اگر به مردم ناامنی تلقین شود کار خیلی ناشایستی بوده و نابخشودنی است.

وی لرستان را استانی چهار فصل با آب و هوایی متنوع دانست که محیط زیست آن قابلیت بسیار بالایی برای توسعه صنعت گردشگری دارد و در ادامه افزود: همچنین منابع انسانی بسیار خوبی داریم که باید از آنان به درستی در راستای پیشرفت استان بهره برد.