روایتی دیگر از پنج روز حضور در بوستان گفتگو؛

دست‌نوشته‌هایی در حمایت از توانمندی‌ها و دستاوردهای نمایشگاه جهاددانشگاهی/ اثبات روحیه ما می‌توانیم در نمایشگاه بزرگ این نهاد

نمایشگاه بزرگ جهاددانشگاهی در روایتی از نمای نزدیک توانمندی‌ها و دستاوردهای این نهاد انقلابی را طی پنج روز در معرض دید مسئولان ارشد کشوری و لشکری قرارداد؛ دستاوردهایی که بسیاری با غرور از آن‌ها به‌عنوان نمادی از باور توان ملی، خودباوری و اثبات روحیه مامی‌
۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۲ کد : ۴۰۳۵۱ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۵ تا ۹ دی‌ماه ۱۴۰۰ با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، چهار نفر از معاونان رییس جمهور، پنج نفر از وزرا و تعدادی از معاونان، استانداران، نمایندگان خبرگان و مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از مدیران ارشد کشوری، لشگری و رسانه‌ای در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار شد.

در این گزارش نگاهی داریم به بخش‌هایی از دست‌نوشته‌های مسئولان پس از بازدید از توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی که در دفتر یادبود نمایشگاه به یادگار گذاشتند.

دکتر سید صولت مرتضوی،معاون اجرایی رییس جمهور
بازدید از نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای دانشمندان عزیز در جهاددانشگاهی موجب مسرت شد. امید است با کاربست اندیشه‌های ناب جوانان مؤمن و انقلابی بستر خودکفایی کشور فراهم شود.

دکتر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور
خداوند بر توان و همت و انگیزه جهادیان تلاشگر برکت و فزونی عطا کند.

دکتر یوسف نوری، وزیر آموزش‌وپرورش
بی‌تردید این دستاوردها حاصل سال‌ها رنج و تلاش همراه با تعهد و خلاقیت انسان‌های والا، اساتید و جوانان متفکر و پیشرو است. از تمامی مساعی ارزشمند این عزیزان تشکر و سپاس‌دارم. ان شاالله آموزش‌وپرورش از این دستاوردها بهره خواهد برد.

دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری
خداوند بزرگ را شکر که هنوز روحیه جهادی در جامعه جاری و ساری است، مخصوصاً روحیه جهادی در عرصه علم و فناوری سرعت رسیدن به هدف را چند برابر می‌کند. خوشبختانه جهاددانشگاهی در زمینه علم و فناوری دستاوردهای منحصربه‌فردی دارد. تلاش فناوران و دانشمندان جهاددانشگاهی را قدر می‌دانم و بر همه این عزیزان خدا قوت و دست‌مریزاد عرض می‌کنم.

سردار احمد وحیدی، وزیر کشور
از زحمات همه عزیزان، مدیران، دست‌اندرکاران و کارگزاران جهاددانشگاهی در توسعه علم و دانش و تولید ثروت و عزت روزافزون کشور سپاسگزاری نموده تعالی روزافزون آن را از خداوند متعال خواستارم.

دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
پیشرفت پزشکی نوین مرهون تلاش دانشمندانی همانند مرحوم کاظمی است و امروز دانشمندان و دوستان ایشان در حال جهش علمی در پزشکی نوین هستند و از تلاش همه عزیزان تشکر می‌کنم.

دکتر محمدرضا حسین نژاد،استاندار خراسان شمالی
توفیق شد از نمایشگاه غرور آفرین دستاوردهای فرزندان جمهوری اسلامی ایران بازدید نمایم و ان شاالله از این توانمندی‌ها در اعتلای استان عزیزم خراسان شمالی بتوانم بهره بگیرم. از زحمات برگزارکنندگان این نمایشگاه صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم.

دکتر سمیه رفیعی،رییس فراکسیون محیط‌زیست مجلس
از تمام تلاش‌های ارزشمند خانواده فرهیخته و دانشمند و متعدد آن را جهاددانشگاهی کمال امتنان را دارم. عزیزانی که به زیبایی باور به توانستن را تجسم کردند. یاد و خاطره ایثارگران جهاددانشگاهی گرامی و راهشان همواره پر رهرو باد.

دکتر محمدحسین ساعی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی
آفرینش انسان‌های فرهیخته، نخبه و امیدوار به آینده، ارزشمندترین محصول جهاددانشگاهی، این شجره طیبه مزرعه انقلاب اسلامی است. ان شالله روزبه‌روز کارآمدتر و پربارتر شود.

دکتر صادق واعظ زاده، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام
جهاددانشگاهی در بدو تأسیس افق‌های بلندی را برای خود در نظر گرفت. در این مدت طولانی گام‌های ارزنده به‌سوی آن افق‌ها برداشته است و راه درازی تا نزدیک شدن به آن‌ها در پیش دارد که ان شاالله خواهد پیمود.

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی
امروز افتخار یافتم که در جمع عزیزان جهاددانشگاهی شاهد پیشرفت‌های ۴۰ ساله جهاد باشم. امید آن دارم که جهاد در گام دوم انقلاب همچنان در محور توسعه کشور نقش‌آفرینی جدی داشته باشد.