تشریح خدمات جدید کلینیک دیابت و زخم جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران

با دریافت پروانه فعالیت در حوزه دیابت از سوی وزارت بهداشت، خدمات درمانی در زمینه تغذیه و دیابت به خدمات کلینیک زخم جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران اضافه شد.
۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۸ کد : ۴۰۲۳۳ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، مدیر کلینیک زخم جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران ضمن تشریح خدمات جدید کلینیک دیابت و زخم گفت: با تکمیل کادر درمان کلینیک دیابت و زخم، میزان خدمات این مجموعه در حوزه دیابت و تغذیه افزایش پیدا کرده است و این کلینیک اکنون به مدت سه روز در هفته خدمات تغذیه، آنالیز بدن و رژیم غذایی ارائه می دهد. مضافا آنکه در این کلینیک خدمات جدیدی مثل ویزیت افراد مراجعه کننده توسط پزشک عمومی و پزشک متخصص داخلی و انجام انواع تزریقات وریدی و عضلانی ارائه می شود.
تشریح خدمات جدید کلینیک دیابت و زخم جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران

دکتر عبدالرضا محمدی با تاکید بر آن که کادر درمان فعال در مجموعه دیابت و زخم جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران بسیار توانمند و از نظر علمی تایید شده اند، افزود: این مجموعه درمانی یک نهاد عمومی غیردولتی به شمار می رود که این مساله به معنای پایین بودن تعرفه های خدمات درمانی نسبت به سایر کلینیک هاست.

ویبا اعلام این که زمان ارائه خدمات توسط کلینیک افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: از این پس مراجعین برای دریافت خدمات حضوری در کلینیک دیابت و زخم نیز می توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب و در روزهای پنج شنبه تا ساعت ۳ بعد از ظهر به کلینیک مراجعه کنند که در همین مدت افزایش زمان ارائه خدمات، شاهد آن بودیم مراجعه بیماران به کلینیک با افزایش سه برابری همراه بوده است.

مدیر کلینیک زخم جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در پایان نیز از ارایه خدمات درمان در منزل زخم به بیماران مبتلا به زخم بستر و سایر بیمارانی، که توانایی مراجعه به کلینیک را ندارند، خبر داد.

کلینیک دیابت و زخم واقع در درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، نبش خیابان وحید نظری پلاک ۶۶ آماده خدمت رسانی به مراجعان است.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره  ۶۶۹۸۹۱۱۰ -۰۲۱ تماس گرفته و یا به وب سایت این کلینیک به نشانی https://yarawound.ir مراجعه کنند.