جهاددانشگاهی یک نهاد چند وجهی است

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، پزشکی، گیاه پزشکی و صنعتی حضور خوب و موثری دارد.
۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۱ کد : ۴۰۱۱۲ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی‌های جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ ، با بیان این که «یکی از خصوصیت‌های جهاددانشگاهی چند وجهی بودن این نهاد است»، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، پزشکی، گیاه پزشکی و صنعتی حضور خوب و موثری دارد. می‌توان گفت محصولات تولیدی توسط جهاددانشگاهی در صورت تبدیل قیمت فروش به ریال تقریباً بصورت رایگان عرضه می‌شوند.
جهاددانشگاهی یک نهاد چند وجهی است

وی با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی خاطر نشان کرد: حاج قاسم مکتبی را به دنیا عرضه کرد و در آن نشان داد که از ظرفیت افراد مختلف فارغ از قومیت، سن، مذهب استفاده میکند. امروز نیز اگر ما به اندازه ظرفیت افراد، از آنها استفاده کنیم و این ظرفیت‌ها را در کنار هم قرار دهیم، می‌توانیم گام های خوبی جهت پیشرفت و توسعه کشور برداریم. کسانی‌که باید در جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری عمل کنند، باید از نمایشگاه‌هایی نظیر آنچه جهاددانشگاهی برپا کرده بازدید کنند تا از نزدیک در جریان توانمندی‌های موحد در کشور قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا، این نماینده مجلس همچنین با اشاره به حمایت‌های مجلس از جهاددانشگاهی گفت: سال گذشته به نوعی نسبت به سالهای قبل افزایش چند برابری رو که برای مجموعه جهاد دانشگاهی اعمال شد. امسال نیز با وجود اینکه متاسفانه دولت مقداری درخواست از این نهاد کم دقتی کرده است، تلاش خواهیم کرد که در حوزه بودجه سنواتی و همچنین تقنین حمایت‌های خوبی از مجموعه جهاد دانشگاهی داشته باشیم.