یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

جهاددانشگاهی یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس است

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی قطعاً یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس است اما همه نمایندگان آن‌طور که باید آشنایی لازم با فعالیت‌های جهاد دانشگاهی را ندارند.
۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۹ کد : ۴۰۱۱۱ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، سید کریم حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ اظهار کرد: جهاددانشگاهی سال به سال در حوزه‌های مختلف پیشرفت میکند و حرکتی به سمت تعالی و پیشرفت دارد؛ این نهاد در مقایسه با سایر دستگاه‌ها در همه زمینه‌های فعالیت خود با فاصله حائز رتبه اول است.
جهاددانشگاهی یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس است

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال زایی گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال بخوبی ورود کرده و از وزارتخانه تخصصی آن بسیار جلوتر است و قطعاً در ادامه کار نیز سرعت و گستره فعالیتی بیشتری پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم اهواز با تاکید بر لزوم برقراری حلقه ارتباطی میان جهاد دانشگاهی و مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم حلقه ارتباطی میان این دو نهاد شکل بگیرد تا نمایندگان مجلس بتوانند از دانش و پژوهش هایی که در جهاد دانشگاهی وجود دارد و انجام می شود، بهره مند شود و  شاهد رابطه خوبی میان دانش و فضای تصمیم‌گیر مجلس باشیم.

حسینی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جهاد دانشگاهی قطعاً یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس است اما همه نمایندگان آن‌طور که باید آشنایی لازم با فعالیت‌های جهاد دانشگاهی را ندارند. باید اقدامات انجام شود تا همه نمایندگان و کمیسیون‌های تخصصی مجلس آشنایی بیشتری با جزئیات فعالیت های جهاد دانشگاهی پیدا کنند.