رییس سازمان انرژی اتمی در بازدید از نمایشگاه جهاددانشگاهی:

آمادگی سازمان انرژی اتمی برای تعامل بیشتر با جهاددانشگاهی/این نهاد از ذخایر راهبردی انقلاب است

مهندس اسلامی در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی بیان کرد: جهاددانشگاهی به لحاظ تفکر اصیلی که باید در انقلاب اسلامی دنبال می کردیم تا کشور را در مسیر اسنتقلال در همه ابعاد تقویت کرده و آن را به تراز جهانی برسانیم، یکی از ذخایر راهب
۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰ کد : ۳۹۸۴۰ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، مهندس محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی امروز، هشتم دی ماه در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ ضمن قدردانی از تلاش های جهادگران این نهاد بیان کرد: جهاددانشگاهی به لحاظ تفکر اصیلی که باید در انقلاب اسلامی دنبال می کردیم تا کشور را در مسیر اسنتقلال در همه ابعاد تقویت کرده و آن را به تراز جهانی برسانیم، یکی از ذخایر راهبردی کشور است.
آمادگی سازمان انرژی اتمی برای تعامل بیشتر با جهاددانشگاهی/این نهاد از ذخایر راهبردی انقلاب است


وی افزود: این مساله جز با کار علمی، دانشی و پژوهشی میسر نیست. کسانی که باور داشته و این ایمان قلبی را دارند، همواره از بدو بروز انقلاب تاکنون به صورت خستگی ناپذیر در مسیر رشد و تعالی کشور قدم برداشتند.
مهندس اسلامی بیان کرد: موضوع مهم داشتن چشم بینا، گوش شنوا و جستجوگر برای شناسایی مسایل و دغدغه های ملی و نیازهای جامعه است تا برای حل آن ها با یک اندیشه درست و سازماندهی کارآمد، اقدامات واقعی و عملی بدون شعار و هیاهو صورت بگیرد تا این اقدامات، قابلیت ایجاد کرده و زنجیره ارزشی که در پرتو دانش و بر اساس نتایج تحقیقات به تولید ثروت از مسیر دانش می انجامد را دنبال کند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آنچه را که من امروز به عنوان نمونه های اولین از دستاوردهای جهاددانشگاهی در این نمایشگاه مشاهده کردم، بسیار مهم و تأثیرگذار بود و خداوند متعال را شاکر هستم که جهادگران جهاددانشگاهی در همه زمینه ها و رشته ها توانسته اند نقش اساسی و بنیادینی که به فلسفه وجودی ایشان بازمی گردد را ایفا کنند.
وی تصریح کرد: بنده از تمامی جهادگران خدوم کشور قدردانی کرده و اینجا اعلام می کنم که سازمان انرژی اتمی نیز که یک سازمان پژوهش محور بنیادی است آمادگی دارد که بیش از پیش با جهاددانشگاهی تعامل و همکاری کند تا جامعه صنعتی، علمی و پژوهشی نیز بتوانند از این فرصت بهره مند شود و نتایج تحقیقات به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور کمک کند تا مردم عزیز بتوانند از پرتو آن بهره مند شوند.