مدیرعامل شرکت متروی تهران در بازدید از نمایشگاه جهاددانشگاهی بیان کرد:

نقش اساسی و تأثیرگذار جهاددانشگاهی در پروژه قطار ملی

۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰ کد : ۳۹۶۴۴ تاپ خبر پژوهشی
نقش اساسی و تأثیرگذار جهاددانشگاهی در پروژه قطار ملی

صبح سومین روز از نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی با بازدید مدیرعامل شرکت مترو تهران و هیأت فنی همراه آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، مهندس علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران 7 دی ماه در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی در بوستان گفتگو ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نمایشگاه اظهار کرد: متروی تهران سال ها است که با جهاددانشگاهی در حوزه های مختلفی همچون گیت های ورودی مترو و ... همکاری می کند.

وی افزود: اخیرا در پروژه قطار ملی نیز نقش جهاددانشگاهی طراحی و ساخت سیستم رانش قطار ملی مترو بود که از نظر بحث‌های فناوری در رده بالا و پیچیده ای قرار دارد.

مهندس امام بیان کرد: خوشحال هستیم که با پروژه قطار ملی که با کارفرمایی معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری در حال پیگیری و اجرا است، ظرفیت های مجموعه‌هایی مانند جهاددانشگاهی نیز به کار گرفته می شود.

مدیرعامل شرکت متروی تهران با بیان این که قطار ملی در مرحله آزمایشی و دریافت مجوز قرار دارد، تصریح کرد: فعالیت بسیار ارزنده ای از سوی جهاددانشگاه دانشگاه علم و صنعت در این زمینه انجام شده است. همچنین، امروز در بازدید از این نمایشگاه جهات دیگری از توانمندی های جهاددانشگاهی در حوزه های دیگر از جمله مترو و حوزه‌های اجتماعی مشخص شد.

مهندس امام اظهار کرد: در حیطه بهره برداری مترو روزانه با بیش از یک میلیون نفر شهروند مواجه هستیم که در سطوح مختلف اجتماعی قرار دارند. جهاددانشگاهی توانسته است با فعالیت‌های مختلف خود در حوزه اجتماعی نیز طرح های بسیار درخشانی از خود به یادگار گذارد.

 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی شرکت مترو تهران