در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰؛

کیک فراسودمند عناب رونمایی شد

محصول جدید پژوهشکده علوم و فناوری موادغذایی جهاددانشگاهی که با همکاری آستان قدس رضوی تولید شده در نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ رونمایی شد.
۰۶ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۸ کد : ۳۹۵۱۴ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، مراسم رونمایی از کیک فراسودمند عناب (حاوی آرد و شیره عناب) امروز، پنجم دی ماه با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و طالبیان مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی در محل برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی واقع در بوستان گفتگوی تهران برگزار شد.
کیک فراسودمند عناب رونمایی شد

دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی نیز در سخنانی با بیان این که برای حل بسیاری از مشکلات حوزه های مختلف از جمله حوزه امنیت غذایی باید به سراغ علم و فن آوری برویم، گفت: نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی به نوبه خود اثبات کننده ظرفیت های فراوان این نهاد انقلابی در حوزه های مختلف علم و فن آوری است.
وی ضمن اعلام آمادگی برای توسعه همکاری ها با مجموعه آستان قدس رضوی، بیان کرد: یکی از حوزه های مهمی که امکان همکاری فراوان بین نهادهایی همچون جهاددانشگاهی و آستان قدس رضوی در آن وجود دارد، حوزه کشاورزی است که هر دونهاد نیز از ظرفیت های فراوانی برای تعامل در این زمینه برخوردار هستند.

در ادامه‌ی این مراسم، طالبیان مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی طی سخنانی با بیان این که استان خراسان رضوی دارای مزیت های فراوانی همچون موقعیت کشت عناب است، اظهار کرد: به دنبال انجام فعالیت های عملیاتی هستیم یعنی الگویی که بتوانیم آن را توسعه داده و فراگیر کنیم.

وی افزود: پروژه «کیک فراسودمند حاوی آرد و شیره عناب» از جمله طرح هایی است که به دنبال حل مساله جمعیت بوده و می تواند نسبت به رفع فقر آهن در میان جمعیت کشور کمک رسان باشد. مجموعه شرکت نان قدس رضوی خود را موظف و مکلف به خدمت به مردم می داند و امیدواریم بتوانیم طی هر سال نسبت به ارایه یک محصول جدید در کشور اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت نان قدس تصریح کرد: مجموعه شرکت نان قدس رضوی دارای توانمندی های فراوانی در حوزه  اصلاح نژاد دام و ... است که می تواند از این توانمندی ها استفاده کرده و پروژه های جدیدی همچون کیک فراسودمند حاوی آرد و شیره عناب را ارایه دهد.