در نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی با مدیرعامل شرکت حفاری ایران تاکید شد؛

بازسازی و نوسازی ناوگان حفاری شرکت ملی حفاری ایران توسط فناوران جهاددانشگاهی

در نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی با مدیرعامل شرکت حفاری ایران موضوع بازسازی و نوسازی ناوگان حفاری شرکت ملی حفاری ایران توسط فناوران جهادی مورد تاکید قرار گرفت.
۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۹ کد : ۳۸۹۷۴ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، نشست مشترک دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی با دکتر حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت حفاری ایران و تیم‌های همراه روز سه‌شنبه ۱۶ آذر در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.
بازسازی و نوسازی ناوگان حفاری شرکت ملی حفاری ایران توسط فناوران جهاددانشگاهی

در این نشست دکتر طیبی با اشاره به پیشنهاد دکتر گلپایگانی مبنی بر ورود جهاددانشگاهی به موضوع بازسازی و نوسازی ناوگان حفاری شرکت ملی حفاری ایران و همچنین دیدار و مذاکرات انجام‌شده با وزیر نفت و شرکت ملی نفت و حمایت آنها از این پیشنهاد‌ها گفت: با توجه به تخصص و سوابق موفق این نهاد در تولید فناوری‌های موردنیاز صنعت نفت ایران و به‌ویژه در ساخت دکل‌های حفاری آمادگی همکاری مشترک جهاددانشگاهی و مجموعه فجر شیراز را در خصوص بازسازی و نوسازی ناوگان حفاری داریم.
 در ادامه دکتر گلپایگانی ضمن استقبال از حضور نهادهای فناورانه از جمله جهاددانشگاهی در ارتقاء ساخت داخل به نیاز مبرم این شرکت به بازسازی و نوسازی ناوگان حفاری به‌منظور ارتقاء راندمان کاری و تسهیل در افزایش تولید نفت اشاره کرد.
گفتنی است، جلوگیری از خروج ارز از کشور، ایجاد فرصت‌های شغلی و ارتقاء توان سازندگی داخلی در خصوص تجهیزات پیچیده حفاری از دیگر دستاورد‌های مهم این قرارداد خواهد بود. برای اجرایی شدن تفاهم‌های صورت گرفته نمایندگان دو طرف برای تعیین دقیق ابعاد پروژه و روش شروع و اجرای سریع آن معرفی شدند.