رونمایی از پوستر نمایشگاه ارایه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی۱۴۰۰ / روایت تحقق پیشرفت دانش‌بنیان از نمایی نزدیک

پوستر نمایشگاه ارایه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ که باهدف معرفی مهم‌ترین دستاوردهای این نهاد در حوزه‌ پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش و کارآفرینی و تجاری‌سازی و اقتصاددانش‌بنیان برگزار می‌شود، امروز (یکشنبه ۱۴ آذر ماه) رونمایی شد.
۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۸ کد : ۳۸۶۷۳ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در سالی که از جانب رهبر انقلاب به‌عنوان«تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است، نمایشگاه ارایه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ باهدف معرفی مهم‌ترین دستاوردهای این نهاد در حوزه‌ پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش و کارآفرینی و تجاری‌سازی و اقتصاددانش‌بنیان، ۵ تا ۹ دی‌ماه در تهران، مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.
رونمایی از پوستر نمایشگاه ارایه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی۱۴۰۰ / روایت تحقق پیشرفت دانش‌بنیان از نمایی نزدیک

نمایشگاه بزرگ جهاددانشگاهی ۱۴۰۰، روایتی از نمای نزدیک است که نشان می‌دهد چگونه یک‌نهاد برخاسته از بطن انقلاب اسلامی در جدول پیشرفت کشور و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان، خانه‌های مربوط به خود را با دستاوردها و توانمندی‌هایش پُرکرده است.
این نمایشگاه باهدف روایت دستاوردها و توانمندی‌های نوآورانه جهاددانشگاهی با باور توان ملی و تکیه‌بر مدیریت جهادی به‌منظور معرفی و آشنایی بیشتر مدیران اجرایی و صنایع بزرگ با توانمندی‌ها و دستاوردهای این نهاد و توسعه همکاری‌های مشترک با سازمان‌های مختلف دولتی و غیردولتی مرتبط برگزار می‌شود.
همچنین این نمایشگاه اعلام آمادگی به مدیران حوزه‌های مختلف اجرایی در دولت است که جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی فرابخشی و یک بازوی دانش‌بنیان و فناور می‌تواند با دریافت مأموریت‌ در حل معضلات و مسائل کشور نقش‌آفرینی مناسبی ایفا کند.