توسط پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی؛

کنفرانس علمی «فیتوتراپی بیماریهای پوستی» برگزار شد

کنفرانس علمی«فیتوتراپی بیماریهای پوستی»بیست و پنجم آبان ماه توسط پژوهشکده گیاهان دارویی برگزار شد.
۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۶ کد : ۳۸۱۰۲ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، در این وبینار که با سخنرانی دکتر فراز مجاب، استاد دانشکده داروسازی و عضو انجمن علمی متخصصین علوم دارویی ایران، برگزار شد، به گیاهان دارویی موثر بر بیماریهای پوستی پرداخته شد.
کنفرانس علمی «فیتوتراپی بیماریهای پوستی» برگزار شد

وی در این وبینار در حوزه گیاه درمانی بیماریهای پوستی  درخصوص پادزیست ها و داروهای شیمی درمانی جهت مصارف پوستی، داروهای ضدقارچ پوستی، ضد خارش ها، نرم کننده ها و محافظ ها، فرآورده های درمان زخم و جراحت، فرآورده های ضد آکنه، فرآورده های ضد پسوریازیس و سایر فرآورده های پوستی توضیحاتی را ارائه داد.

این عضو انجمن علمی در ادامه گیاهان دارویی و داروهای گیاهی موثر بر بیماریهای پوستی را برشمرد که از این گیاهان می توان به ملیس، مورد، نعناع فلفلی، آویشن شیرازی، اسطوخودوس، اکالیپتوس و حنا اشاره کرد.

در این وبینار که دارای امتیاز بازآموزی بوده و با مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید، آخرین یافته های علمی مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

مخاطبان این دوره پزشکان عمومی، داروسازان و متخصصان طب سنتی بودند و این دوره به صورت مجازی و آنلاین بر بستر آموزش های مجازی جهاددانشگاهی (امجد) برگزارگردیده ودر انتهای برنامه فایل پاورپوینت ارائه شده و فیلم ضبط شده برنامه نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

در پایان، شرکت کنندگان دوره به مدت 48 ساعت فرصت داده شد تا در آزمون آنلاین پایان دوره شرکت نمایندکنند و با پاسخ صحیح به 70 درصد سوالات بتوانند امتیاز بازآموزی دوره را کسب نمایند.