تجلیل از جهاددانشگاهی در اختتامیه سراسری تولید محتوای دیجیتال

آیین اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال، به همت سازمان فضای مجازی بسیج سپاه فجر استان فارس برگزار و از دستگاه‌های همکار در برگزاری این رویداد، تجلیل شد.
۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۷ کد : ۳۷۵۸۷ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، جمعه ۱۴ آبان مراسم اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان فارس با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه فارس و جمعی از مدیران دستگاه‌های همکار، برگزار و طی آن از برگزیدگان و دستگاه‌های همکار در برپایی این رویداد، قدردانی شد.
تجلیل از جهاددانشگاهی در اختتامیه سراسری تولید محتوای دیجیتال

رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در این مراسم گفت: همزمان با سراسر کشور سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان فارس طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه در محل کارخانه نوآوری شیراز برگزار شد.

محمد صحت، با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای تولید محتوای دیجیتال و فعالیت در فضای مجازی گفت: رهبر معظم انقلاب اخیراً در سخنانی بر ضرورت تولید محتوا و پرداختن به آن در فضای مجازی تأکید داشتند و فرمودند که افراد زیادی در جامعه هستند که متخصص در این کار هستند و می‌توان از ظرفیت آنان استفاده کرد به همین دلیل با استفاده از اجرای چنین برنامه‌هایی به دنبال تحقق منویات معظم‌له هستیم.

صحت بیان کرد: قریب ۲۰۰ شرکت‌کننده در این رویداد طی دو روز به صورت شبانه‌روزی با یکدیگر به رقابت پرداختند که امروز از گروه‌های برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد. ضمن اینکه گروه‌های اول هر رشته هم به مرحله کشوری این رویداد که در هفته بسیج برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس یادآور شد: این رویداد در بخش‌های بازی‌های تلفن همراه، نرم‌افزارهای تلفن همراه و پویانمایی شامل موشن گرافیک، کمیک موشن کات اوت دو بعدی و استاپ موشن برگزار شد.

صحت با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای این رویداد گفت: در مرحله استانی رویداد جایزه تیم نخست ۷ میلیون تومان در هر رشته، تیم دوم ۵ میلیون تومان و تیم سوم ۲ میلیون تومان است که امروز تقدیم برگزیدگان می‌شود.

رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در پایان ضمن قدردانی از دستگاه‌های همکار در اجرای این رویداد گفت: پارک فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی واحد استان فارس، اداره ارشاد، شهرداری شیراز، معاونت فرهنگی شهرداری شیراز و کارخانه نوآوری شیراز در اجرای این برنامه ما را یاری دادند.

در انتهای این مراسم از گروه‌های برگزیده سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و دستگاه‌های همکار منجمله جهاددانشگاهی فارس، قدردانی و تجلیل شد.