با برگزاری مراسمی در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی؛

جهادگران فعال در امر واکسیناسیون کرونا تقدیر شدند

با برگزاری مراسمی جهادگران سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران که در امر واکسیناسیون کرونای اعضای این نهاد فعالیت داشتند تقدیر شدند.
۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۰ کد : ۳۷۰۲۱ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، بعد از ظهر امروز (دوشنبه ۲۶ مهرماه) طی برگزاری مراسمی با حضور دکتر مهدی باصولی سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی،مهندس علیرضا زجاجی مدیرکل حوزه ریاست،دکتر سید رضی آقاسیدی مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه و دکتر ابولقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی این نهاد از دکتر مسعود حبیبی رییس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران و تعدادی از همکارانش که در امر واکسیناسیون کرونای اعضای این نهاد فعالیت داشتند تقدیر شد.
جهادگران فعال در امر واکسیناسیون کرونا تقدیر شدند

در این مراسم که به همت معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی برگزار شد، با اشاره به اهمیت انجام واکسیناسیون از آن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مورد تاکید قرار گرفت و از اقدامات جهادگران سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در این موضوع مهم تقدیر شد.

گفتنی است سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در انجام واکسیناسیون عمومی کشور و بر اساس مسئولیت اجتماعی خود، پایگاه تجمیعی واکسیناسیون را در این سازمان راه‌اندازی کرد که در آن واکسیناسیون اعضای جهاددانشگاهی و خانواده آن‌ها انجام گرفت و در حال حاضر عموم شهروندان در حال استفاده از این ظرفیت هستند.

واکسیناسیون در این مرکز طبق برنامه‌ریزی‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران دنبال می‌شود، لذا افراد برای واکسیناسیون کرونا در این مرکز باید از طریق سامانه salamat.gov.ir برای ثبت‌نام  اقدام کنند.