رییس جهاددانشگاهی در بازدید از طرح های فنآورانه واحد صنعتی اصفهان بیان کرد:

تمرکز بر روی چند موضوع خاص برای پیشرفت کشور

رییس جهاددانشگاهی در بازدید از طرح های فنآورانه واحد صنعتی اصفهان تاکید کرد: تمرکز بر روی چند موضوع خاص برای پیشرفت کشور گزینه بهتری است که کارکنان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در این خصوص موفق بودند و پروژه ای همچون تدوین دانش فنی نیکل و کبالت که با ۹۰
۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۵ کد : ۳۶۸۹۰ تاپ خبر پژوهشی
ه گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی ۲۱ مهرماه از طرح های فنآورانه واحد صنعتی اصفهان بازدید کرد. دکتر طیبی در این بازدید گفت: استفاده بهینه از فضا و پیشرفت چشمگیر پروژه های واحد صنعتی اصفهان در یک سال گذشته، از لذت بخش ترین قسمت های بازدید از این واحد بود.
تمرکز بر روی چند موضوع خاص برای پیشرفت کشور

وی افزود: از آنجایی که جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در یکی از دانشگاه های خوب ایران یعنی دانشگاه صنعتی که از امکانات خوبی نیز برخوردار است قرار گرفته، توقع زیادی در خصوص اجرای طرح های فناورانه داریم. 

رییس جهاددانشگاهی تاکید کرد: تمرکز بر روی چند موضوع خاص برای پیشرفت کشور گزینه بهتری است که کارکنان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در این خصوص موفق بودند و پروژه ای همچون تدوین دانش فنی نیکل و کبالت که با 90 درصد پیشرفت در مرحله پایلوت قرار دارد و با جذب سرمایه گذار وارد فاز صنعتی خواهد شد.

دکتر طیبی تصریح کرد: اراده، تمرکز بر روی موضوع خاص، استفاده از نیروهای جوان و بهره گیری از اساتید خبره نتیجه برنامه ریزی، تلاش و باورهای کارکنان جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان برای انجام کارهای بزرگ است.

گفتنی است؛ در جلسه ای با حضور رییس جهاددانشگاهی، معاونان صنعتی اصفهان، گزارش فعالیت های انجام شده حوزه های مربوطه را  ارایه کردند.