رییس جهاددانشگاهی فارس در دیدار با رییس کمیسیون بهداشت خبر داد:

تداوم تلاش‌ها برای راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری و سرطان فارس

رییس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به تداوم تلاش‌ و پیگیری‌ها برای راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری و سرطان این نهاد، از دیدار با رییس کمیسیون سلامت و بهداشت مجلس شورای اسلامی در همین راستا خبر داد.
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۴ کد : ۳۵۳۷۵ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی فارس، دکتر مظاهر بابایی ضمن اشاره به دیدار مسوولان جهاددانشگاهی فارس با دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع خیرین تامین سلامت کشور، گفت: در این دیدار، اقدامات انجام شده از سوی جهاددانشگاهی در حوزه‌های بهداشتی و درمانی تشریح شد.
تداوم تلاش‌ها برای راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری و سرطان فارس

وی با بیان اینکه رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، از اقدامات تشریح شده استقبال کرد گفت: در این دیدار، روند برنامه‌ریزی و اجرای طرح ایجاد مراکز درمان ناباروری و سرطان جهاددانشگاهی فارس در شیراز، کاملا تشریح شد.
بابایی گفت: در دیدار با دکتر شهریاری، به پیشرفت 80 درصدی در ایجاد بسترهای فیزیکی تاسیس مراکز یاد شده اشاره و تاکید شد که کل اعتبارات مورد نیاز تاکنون از محل درآمدهای اختصاصی جهاددانشگاهی تامین شده است.
رییس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: درخواست ما از رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، همراهی در تامین اعتبارات مورد نیاز برای تجهیز این مراکز از راه‌های مختلف خصوصا همراهی خیرین عرصه سلامت بود.
بابایی یادآور شد که رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و رییس مجمع خیرین سلامت کشور، از فعال شدن مراکز درمان ناباروری و سرطان جهاددانشگاهی در شیراز استقبال کرد.
بابایی همچنین گفت: با توجه به اینکه شهر شیراز یکی از مهم ترین قطب های درمانی در کشور و حتی منطقه محسوب می‌شود، ایجاد مراکز تخصصی نظیر درمان ناباروری و سرطان، در این مسیر بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
بابایی خاطرنشان کرد: در حالیکه بسیاری از بیماران سراسر ایران و حتی کشورهای منطقه برای دریافت خدمات تخصصی در زمینه‌های پیوند اعضا، قلب، جراحی‌های زیبایی و ... به شیراز سفر می‌کنند، به لحاظ مراکز تخصصی ناباروری و سرطان، همچنان نیازمند ادامه روند توسعه‌ای هستیم.
رییس جهاددانشگاهی فارس خاطرنشان کرد: با راه اندازی مراکز تخصصی درمان ناباروری و سرطان جهاددانشگاهی در شیراز، قطعا علاوه بر ایجاد امکانی برای ارائه خدمات به بیماران فارس و استان‌های جنوبی کشور، بستری مناسب برای جذب گردشگران حوزه درمان و سلامت از کشورهای منطقه هم فراهم خواهد شد.
بابایی تاکید کرد که جهاددانشگاهی در کشور از تجربه، تخصص و توانمندی مناسبی در حوزه خدمات درمان ناباروری و سرطان برخوردار است که با تاسیس این مراکز در شیراز، امکان بهره‌گیری از ظرفیت کشوری هم فراهم خواهد شد.
رییس جهاددانشگاهی فارس یادآور شد که دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد سفر به شیراز و بازدید از مراکز و ظرفیت‌های درمانی آن نهاد را پذیرفته و امید است که بعد از این شاهد تسریع در افتتاح مراکز درمان ناباروری و سرطان در شیراز باشیم.