جذب کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی در جهاددانشگاهی قم

۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۳ کد : ۳۳۲۳۶ پژوهشی
آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی قم جهت تکمیل کادر پرسنلی خود همکار کارشناس می‌پذیرد.
جذب کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی در جهاددانشگاهی قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی قم، آزمایشگاه تشخیص طبی این واحد سازمانی با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و استانداردهای ملی و بین المللی خدمات آزمایشگاهی را به مراجعان مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم (رویا) ارایه می دهد.

از جمله خدمات این آزمایشگاه تشخیصی می توان به انجام آزمایش های پنل هپاتیت و HIV، انجام آزمایش های تومور مارکر به ویژه Roma HE4، انجام پانل ترومبوز MTHFR & PG 210A, FACTOR V, PAL، پذیرش نمونه های HPV به روشPCR pathology  , (cobas HPV DNA Testing) Pap smear ، انجام آزمایش کاریوتایپ پرزهای جفتی جنین ”CVS” و کاریوتایپ آمونیوتیک مایع انجام آزمایش های غربالگری جنین QUAD, F.T.S, NIPTI, Triple  و انجام آزمایشات سقط مکرر  تعیین هویت والد و فرزندی بررسی ناشنوایی (Connexing26) اشاره کرد.

این آزمایشگاه که در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری رویا مستقر است با توجه به تعهد به رفع نیاز شهروندان به تازگی نیاز خود را به جذب همکار اعلام کرده است.

علاقه مندان به همکاری با این آزمایشگاه تشخیصی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، ارسال رزومه و تعیین وقت مصاحبه با دفتر معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی قم به شماره 02532700158 تماس حاصل کنند.