وزیر جهاد کشاورزی در نشست مشترک با رییس جهاددانشگاهی:

دکتر کاظم خاوازی در نشست مشترک با دکتر حمیدرضا طیبی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی، فعالیت‌های این نهاد را در راستای اهداف و ماموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی دانست.
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۰ کد : ۳۱۵۹۳ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، نشست مشترک دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی با دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی با حضور دکتر محدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری، دکتر داراب یزدانی مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاددانشگاهی و معاون باغبانی جهاد کشاورزی ۱۰ خرداد در دفتر وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.
وزیر جهاد کشاورزی در نشست مشترک با رییس جهاددانشگاهی:

در این نشست دکتر حمیدرضا طیبی پس از ارایه توضیحات به معرفی توانمندی های جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی شامل تولید بذور هیبرید صیفی و سبزیجات گلخانه‌ای، تولید آفت‌کش‌های گیاهی، تولید داروهای دامی با‌ منشا گیاهی، اصلاح نژاد دام سنگین و سبک، ایجاد مرغ لاین تخمگذار، تولید بچه ماهی سی‌باس برای پرورش در قفس، تولید خوراک دام با معرفی از علوفه های جدید و استفاده از آنزیم های مناسب و بیوتکنولوژی در تبدیل پسماندهای محصولات کشاورزی و... پرداخت.

در ادامه نیز دکتر کاظم خاوازی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی، فعالیت‌های جهاددانشگاهی را در راستای اهداف و ماموریت های وزارت جهاد کشاورزی دانست و گفت: موضوعاتی مثل ایجاد لاین مرغ تخم گذار، تولید بذور هیبرید، خوراک دام و طیور از منابع جدید گیاهی و یا پسماندهای گیاهی از اولویت‌های وزارت خانه است.

در پایان مقرر شد جهاددانشگاهی به تفکیک دو موضوع با وزارتخانه مکاتبه کند و یک نماینده نیز از سوی جهاد کشاورزی برای ارتباط سریعتر و پیگیری موضوعات از طرف دکتر خاوازی معرفی شدند.