با حضور مجازی رییس جهاددانشگاهی و سفر معاون پژوهشی این نهاد به اهواز بررسی شد؛

توسعه همکاری‌های جهاددانشگاهی با شرکت‌های ملی حفاری و مناطق نفت خیز جنوب

نشست‌های بررسی توسعه همکاری‌های جهاددانشگاهی با شرکت‌های تابعه وزارت نفت با حضور مجازی رییس و سفر معاون پژوهش و فناوری این نهاد به اهواز برگزار شد.
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۷ کد : ۳۱۱۸۸ تاپ خبر پژوهشی
توسعه همکاری‌های جهاددانشگاهی با شرکت‌های ملی حفاری و مناطق نفت خیز جنوب

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، با حضور مجازی دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و در سفر دکتر محمدرضا پورعابدی، معاون پژوهش و فناوری این نهاد به اهواز،  دوم خردادماه دو نشست جداگانه با دکترحمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و دکتر محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.

 در این نشست‌ها آخرین وضعیت پروژه‌های مشترک واحدهای جهاددانشگاهی از جمله خوزستان، علم و صنعت، یزد، صنعتی شریف، تهران، پژوهشکده علوم پایه، پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی و اردبیل با شرکت‌های مذکور با حضور روسای واحدهای مربوطه و معاونان و مدیران شرکت ملی حفاری و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مورد بررسی قرار گرفت.

شورای راهبری تولید مته‌های حفاری پژوهشکده تکنولوژی سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان نیز دیگر جلسه‌ای بود که امروز با حضور مجازی رییس جهاددانشگاهی و حضور معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی برگزار شد. همچنین دکتر محمدرضا پورعابدی با حضور در خط تولید مته های حفاری از روند تولید بازدید کرد.