معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی مطرح کرد:

آمادگی جهاددانشگاهی برای پیوند سرمایه گذاران به مسیر اتصال دانش به بازار

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی گفت: خدمات جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است و همواره این نهاد سعی می کند با اقتضائات روز خدمات خود را به روز کند.
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۷ کد : ۳۱۱۱۸ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر مهدی باصولی امروز( ۳۰ اردیبهشت ماه) در نشست رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با جهادگران دانشگاهی حوزه سلامت خراسان رضوی که در سالن شورای این سازمان برگزار شد، افزود: فعالیت های جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در دهه ۶۰ با خدمات آزمایشگاهی شروع شد. در حال حاضر این خدمات به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود؛ به طوری که این سازمان طی یک سال گذشته ۱۰۰ هزار تست کووید ۱۹ انجام داده که ۳۰ هزار مورد آن رایگان بوده است.
آمادگی جهاددانشگاهی برای پیوند سرمایه گذاران به مسیر اتصال دانش به بازار

وی به حمایت های مقام معظم رهبری از جهاد دانشگاهی اشاره و تصریح کرد: در این راستا، ایشان  بودجه ای را تحت عنوان طرح های فناورانه به جهاد دانشگاهی اختصاص دادند و این نهاد در این راستا ۳۱ طرح فناورانه را در حوزه های فنی و مهندسی، پزشکی و کشاورزی تعریف کرد که به صورت میانگین این طرح ها دارای ۷۰ درصد پیشرفت است.

به گفته معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی ۳ طرح فناورانه زخم پوش، مکمل های ورزشی و کاتالیست فلزی مربوط به جهاد دانشگاهی خراسان رضوی بوده است.

دکتر باصولی با انتقاد از حذف تبصره ۴ بودجه طرح های فناورانه جهادانشگاهی، عنوان کرد: البته بخشی از این بودجه در خود بودجه جهاددانشگاهی آمده است.

به گزارش ایسنا وی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی آمادگی دارد تا سرمایه گذاران را به مسیر اتصال دانش به بازار پیوند دهد.