به‌منظور کمک به جریان تحقیقات و نشر علم در شرایط تحریم انجام گرفت؛

تغییر دوره انتشار نشریه بین‌المللی (Yakhteh) Cell Journal پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی به ماهنامه

دوره انتشار نشریه معتبر بین‌المللی علمی پژوهشی (Yakhteh) Cell Journal پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی از فصلنامه به ماهنامه تغییر کرد.
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۹ کد : ۳۰۹۹۲ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، به‌منظور کمک به جریان تحقیقات و نشر علم در حوزه علوم سلولی و مولکولی آن‌هم در شرایطی که به دلیل تحریم، ارسال مقالات محققان، اساتید و دانشجویان برای انتشار در ژورنال‌های علمی خارجی روند کاهشی پیداکرده است با تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره انتشار نشریه معتبر بین‌المللی علمی پژوهشی(Yakhteh) Cell Journal پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی از فصلنامه به ماهنامه تغییر کرد.
تغییر دوره انتشار نشریه بین‌المللی (Yakhteh) Cell Journal پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی به ماهنامه

لازم به ذکر است، این موضوع برای یک نشریه ایرانی که در سایت‌های معتبر بین‌المللی نظیر ISI، PubMed، ISC نمایه می‌شود و دارای ضریب تأثیر1/983 (Impact Factor) است موجب افتخار و اقدامی جهادی برای ممانعت از توقف جریان علمی و کاهش انگیزه جوانان بااستعداد در این حوزه به‌حساب می‌آید.
گفتنی است نشریه (Yakhteh)  Cell Journal به زبان انگلیسی توسط پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی منتشر می‌شود و این مجله بر حوزه‌های موضوعی سلولی و مولکولی و سایر حوزه‌های موضوعی مرتبط متمرکز است.

مدیر مسئول این نشریه دکتر حمید گورابی است و علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به سایت نشریه به نشانی www.celljournal.org مراجعه کنند.