جلسه شورای علمی جهاددانشگاهی

چهارصد و چهل و پنجمین جلسه شورای علمی جهاددانشگاهی روز شنبه ۱۴۰۰/۲/۱برگزار شد

این جلسه راس ساعت ۱۶:۳۰ در سالن جلسات حوزه ریاست جهاددانشگاهی با حضور همه اعضا با دستور جلسه" بازنگری در ضوابط ارتقای اعضای هیات علمی جهاددانشگاهی" تشکیل شد.
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۸ کد : ۳۰۳۴۱ تاپ خبر پژوهشی
پیش از دستور جلسه ، جناب آقای دکتر طیبی ریاست محترم جهاددانشگاهی به موضوع مصوبه یکسان سازی حقوق اعضای هیات علمی وزارت علوم ، تحقیقات و فنآوری با اعضای هیات علمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اشاره نموده و تاکید داشتند قطعا این موضوع بایستی در جهاددانشگاهی نیز مورد توجه قرار گیرد.
چهارصد و چهل و پنجمین جلسه شورای علمی جهاددانشگاهی روز شنبه ۱۴۰۰/۲/۱برگزار شد

 در ادامه جناب آقای دکتر پورعابدی ، معاون محترم پژوهش و فناوری ، به رئوس مهم ترین موضوعاتی که قرار است شورای علمی در سال ۱۴۰۰ به آنها بپردازد اشاره نمودند . برخی از این موضوعات عبارتند از موضوع آئین نامه مالکیت فکری ، جذب و نگهداشت نیروی انسانی ، نظارت بر تدوین برنامه هفتم توسعه و آسیب شناسی برنامه ششم توسعه جهاددانشگاهی  و ایفای نقش فعال در برنامه توسعه هفتم کشور و ...  .پس از بحث و مذاکره پیش از دستور که موضوع تجلیل از محققان و کارشناسان جهاددانشگاهی دخیل درتحقیقات و تجاری سازی سیستم رانش و کنترل واگن های مترو را نیز در بر می گرفت ، جناب اقای دکتر بیجندی معاون محترم آموزشی ، توضیحات کلی در خصوص دلایل بازنگری در آئین نامه ارتقا را ارائه فرمودند و در ادامه جناب آقای دکتر غفوریان مدیرکل محترم امور آموزشی فرآیند بررسی مجدد آئین نامه ارتقای اعضای هیات علمی جهاددانشگاهی و پیشنهادات مربوطه را ارائه دادند.

در پایان پس از بحث و مذاکره در خصوص کلیات بازنگری آئین نامه ، مقرر شد در جلسه آینده ، اعضای محترم شورای علمی درخصوص هریک از بندهای بازنگری شده نظرات خود را ارائه نمایند.