توسط شرکت مستقر در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی انجام شد؛

طراحی و ساخت پرینترهای سه بعدی در ابعاد خانگی و صنعتی

توسط شرکت مستقر در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی که در حوزه طراحی و تولید قطعات الکترونیکی فعال است موفق به طراحی ساخت پرینترهای سه بعدی در ابعاد مختلف شد.
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۰ کد : ۲۹۶۴۳ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، مهندس منصور رحمانیان مدیرعامل شرکت رادیس پندار پایا مستقر با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز کشور و مقابله با تحریم های ظالمانه موفق شدیم، پرینتر های سه بعدی در ابعاد خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی را طراحی نموده و بسازیم.
طراحی و ساخت پرینترهای سه بعدی در ابعاد خانگی و صنعتی

وی گفت: این پرینتر در سه نوع ،خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی قابل تولید است، از ویژگی های این دستگاه کم مصرف بودن آن و همچنین سادگی استفاده آن می توان نام برد .
مدیرعامل شرکت رادیس پندار پایا در حال تولید انبوه هستیم و مقدمات کار فراهم شده است و در آینده بسیار نزدیک آماده به بازار می شود اظهار داشت: در حال حاضر یک تیم 12 نفره در رشته های مختلف در این شرکت مشغول هستند و می توانند فناوری روز را تولید کنند.
وی از ثبت اختراع این محصول خبر داد و اعلام کرد: با توجه به محصولات شرکت، در صدد دانش بنیان شدن هستیم و مقدمات اولیه برای دانش بنیانی انجام و در حال تکمیل سامانه می باشیم.
رحمانیان افزود: تقریبا برای تجاری سازی مشکل خاصی وجود ندارد  و خوشبختانه همه مراحل از طریق پارک علم و فناوری البرز قابل حل می باشد و تعامل خوبی بین شرکت های پارک البرز و مجموعه ستادی وجود دارد.
وی در پایان با اشاره به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: در سال 1400 با این نامگذاری باید توجه بیشتری به شرکت های دانش بنیان و فناور صورت بگیرد و مشکلات پیش روی این شرکت ها در بخش های مختلف بویژه حوزه مالی برطرف شود.