با معرفی ۱۵پروژه و خدمات شاخص فناورانه انجام می‌شود؛

حضور جهاددانشگاهی در هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

جهاددانشگاهی با ۱۵ پروژه و خدمات شاخص فناورانه در هشتمین نمایشگاه بین المللی «حمل و نقل ریلی و صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته» حضور یافت.
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۲ کد : ۲۸۷۹۰ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، جهاددانشگاهی با ۱۵ پروژه و خدمات شاخص فناورانه از ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه در هشتمین نمایشگاه بین المللی "حمل و نقل ریلی و صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته" حضور دارد. این خدمات و پروژه‌ها مربوط به چهار سازمان صنعتی شریف، علم و صنعت، تهران و خواجه نصیرالدیم طوسی است که در سالن B۳۸ در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.
حضور جهاددانشگاهی در هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

این پروژه و خدمات شامل: شارژر تریستوری، ترانسفورماتور با کاربری در صنایع ریلی، کنترل تردد مترویی، ماژول وکیوم کنترل سرویس بهداشتی قطارهای مسافرتی، تعمیرات اساسی توربین‌های قطارهای توربوترن شرکت قطارهای مسافری رجاء و ردیابی واگن‌های باری بوسیله فناوری RFID می شود.

سخت کاری انفجاری سوزن ریل، مقاومت GM (رزیستور لوکوموتیو)، رکتیفایرهای پست ترکشن مترو، یو.پی.اس های صنعتی، خدمات تست فشار قوی مرتبط با صنعت ریلی، واگن مولد برق و ساخت، تعمیر و بازسازی ژنراتور واگن 9.5، 18 و 20 کیلو وات بخش دیگری از خدمات و پروژه‌های عرضه شده در این نمایشگاه هستند.