توسط جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛

دوره آموزشی تشریح الزامات و ممیزی داخلی iso ۱۷۰۲۵ برگزار می شود

به همت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ دوره آموزشی تشریح الزامات و ممیزی داخلی iso ۱۷۰۲۵ برگزار می شود.
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۶ کد : ۲۸۶۰۴ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، دکتر قشلاقی سرپرست مرکز مرکز خدمات تخصصی آنالیز مواد غذایی و شیمیایی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد:این دوره آموزشی با همکاری پژوهشگاه استاندارد و مورد تائید همه ارزیاب های ۱۷۰۲۵ با ارایه گواهی نامه معتبر به شرکت کنندگان برگزار می شود.
دوره آموزشی تشریح الزامات و ممیزی داخلی iso ۱۷۰۲۵ برگزار می شود

وی افزود: این دوره آموزشی با هدف تبیین و آشناسازی فعالان آزمایشگاه‌ها با تـاریـخـچـه شکل گیـری ISO/IEC 17025، تشریح مزایای استقرار استاندارد ISO/IEC 17025 در آزمایشگاه ها، تشریح بــخش هـــای مختلـــف ISO/IEC 17025 و تشریح الـزامـات مدیریتی برگزار می شود.

دکتر قشلاقی افزود: دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع ارشد و دکتری در رشته های مرتبط با علوم آزمایشگاهی و سایر علاقمندان و فعالان این حوزه  می توانند در این دوره شرکت کنند اما به دلیل محدودیت پذیرش اولویت با پرسنل آزمایشگاهی و مدیران فنی آزمایشگاه های استان می باشد.

سرپرست مرکز مرکز خدمات تخصصی آنالیز مواد غذایی و شیمیایی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی افزود: این دوره در تاریخ 16 و 17 اسفند 99 بصورت 16 ساعت و وبیناری برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی به شماره تلفن: 32417351- 044 تماس حاصل کنند.