به منظور تست تشخیص کرونا(PCR) انجام گرفت؛

‌راه‌اندازی بخش مولکولی مجتمع آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی در نیشابور

مدیر مجتمع آموزشی، پزشکی و تحقیقاتیجهاددانشگاهی خراسان رضوی در نیشابور از راه‌اندازی بخش مولکولی این مجتمع به منظور تست تشخیص کرونا(PCR) در این مرکز خبر داد.
۱۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۳ کد : ۲۶۷۱۶ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، میثم لعل عوض پورمدیر مجتمع آموزشی، پزشکی و تحقیقاتی نیشابور جهاددانشگاهی خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: بر اساس تفاهم نامه ای، این بخش با همکاری خیرین نیشابور راه اندازی شده است.
‌راه‌اندازی بخش مولکولی مجتمع آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی در نیشابور

وی با تاکید بر این که  تست تشخیص کرونا در مجتمع پزشکی ،آموزشی و تحقیقاتی نیشابور جهاددانشگاهی خراسان رضوی درفضای اختصاصی  و مجزا با استاندارد تعبیه شده است و همچنین هزینه های آن  بر اساس تعرفه دولتی انجام می گیرد: ادامه داد: این تعرفه برای دارندگان دفترچه بیمه تامین اجتماعی 72هزار ریال، خدمات درمانی نیروهای مسلح 240 هزار ریال و برای نسخ آزاد نیز ۲ میلیون و 380 هزار ریال است.

وی با اشاره به این که آزمایشگاه جهاددانشگاهی خراسان رضوی در نیشابور، مرکزی جامع در ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی تشخیص طبی، آسیب شناسی و ژنتیک است، تصریح کرد: استفاده از فناوری های نوین در ارایه خدمات تخصصی و انجام بیشترین و متنوع‌ترین آزمایش‌های مورد نیاز جامعه از ویژگی های این آزمایشگاه است.

مدیر مجتمع  پزشکی ،آموزشی و تحقیقاتی نیشابور جهاددانشگاهی خراسان رضوی عنوان کرد:انجام تست وآسیب‌شناسی،هورمون‌شناسی،خون‌شناسی،ایمنی‌شناسی،سرم‌شناسی،میکروب‌شناسی،بیوشیمی،بیولوژی مولکولی،قارچ‌شناسی،انگل‌شناسی از محورهای اصلی این آزمایشگاه است.

گفتنی است، آزمایشگاه تشخیص طبی و آسیب شناسی جهاددانشگاهی خراسان رضوی با بیش از ۳ دهه سابقه فعالیت جهادی با رویکرد ارائه خدمات با کیفیت  و ارزان قیمت  به مرکزی نمونه در شهرستان نیشابور تبدیل شده است.