در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خراسان جنوبی صورت گرفت؛

تجلیل از دو پژوهشگر مجتمع تحقیقات جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری از دکتر مهدی ابراهیمی برای ارایه طرح «تولید زعفران ایروپونیک (هواکشت) در شرایط کنترل شده محیطی» به عنوان طرح پژوهشی برتر و از دکتر ساره حسینی به عنوان پژوهشگر برتر استان تقدیر شد.
۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸ کد : ۲۶۴۹۶ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر خراسان جنوبی شب گذشته، نهم دی ماه در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
تجلیل از دو پژوهشگر مجتمع تحقیقات جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

در این مراسم از طرح‌های برتر مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، نخبه سرآمد استان، فرهنگیان نخبه در تولید محتوا و آموزش مجازی، دانش آموزان پژوهشگر و فناور، نماینده پرستاران و پزشکان در اپیدمی ویروس کرونا، طرح‌های برگزیده دستگاه‌های اجرایی، فناوران برتر استان، پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی استان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، از دکتر مهدی ابراهیمی مدیر گروه پژوهشی تولید و فرآوری گیاهان استراتژیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برای ارایه طرح «تولید زعفران ایروپونیک (هواکشت) در شرایط کنترل شده محیطی» به عنوان طرح پژوهشی برتر و  دکتر ساره حسینی عضو گروه پژوهشی جهاددانشگاهی به عنوان پژوهشگر برتر استان تقدیر شد.