تقدیر استاندار از رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی با اهدای لوح از رییس جهاددانشگاهی استان تقدیر کرد.

۰۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۴ کد : ۲۶۲۸۴ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی با اهدای لوح تقدیر و تندیس از مهندس محسن رحمانی رییس جهاددانشگاهی استان که مسوولیت دبیری کمیته نظارت و ارزیابی هفته پژوهش و فناوری استان را بر عهده داشت تقدیر کرد.
استاندار خراسان شمالی با اهدای لوح از رییس جهاددانشگاهی استان تقدیر کرد.

متن این لوح به این شرح است:

جناب آقای رحمانی

با سلام و احترام، در سال مزین به نام "جهش تولید" و با عنایت به فرموده مقام معظم رهبری "گفتمان علمی" باید گفتمان مسلط و غالب جامعه باشد و اقتدار حقیقی یک ملت در گرو علم است. رشد علم محصول کارهای پژوهشی است و کمیت و کیفیت تحقیقات علمی و پژوهشی  در هر جامعه ای زمینه ساز توسعه و پیشرفت آن جامعه است.

بدینوسیله از زحمات جنابعالی به عنوان دبیر کمیته نظارت و ارزیابی هفته پژوهش و فناوری(استان خراسان شمالی در سال 99) تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تدابیر  دولت خدمتگزار، با نوآوری، نواندیشی، ابتکار و ابداع همواره پیوند عمیق و وثیق با خلاقیت و شکوفایی داشته و با استفاده از تجارب، تخصص و توانمندی های موجود، مسیر توسعه و تعالی را طی نمایید. از درگاه حضرت سبحان دوام سلامت، عزت و توفیق جنابعالی را در تمامی عرصه های علمی، پژوهشی و فناوری مسالت دارم.