برگزاری وبینار «گیاهان دارویی موثر بر تقویت سیستم ایمنی و ضد التهاب» در خراسان جنوبی

مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در راستای خدمات آموزشی و پژوهشی خود و به مناسبت هفته پژوهش وبینار «گیاهان دارویی موثر بر تقویت سیستم ایمنی و ضد التهاب» را برگزار می کند.
۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۳ کد : ۲۵۸۵۴ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، مدیر گروه تولید و فرآوری گیاهان استراتژیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خبر داد: مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان در راستای خدمات آموزشی و پژوهشی خود و به مناسبت هفته پژوهش وبینار «گیاهان دارویی موثر بر تقویت سیستم ایمنی و ضد التهاب» را برگزار میکند.
برگزاری وبینار «گیاهان دارویی موثر بر تقویت سیستم ایمنی و ضد التهاب» در خراسان جنوبی

دکتر مهدی ابراهیمی گفت: قطعا پژوهش سنگ بنای پیشرفت جوامع بشری بوده و توجه ویژه به پژوهشهای کاربردی در حوزههایی که ظرفیتهای بالقوه کشور محسوب میشوند، تحول ساز خواهند بود.

مدیر گروه تولید و فرآوری گیاهان استراتژیک جهاددانشگاهی استان بیان کرد: بهره گیری از گیاهان دارویی در راستای کمک به بهبود سلامت جامعه و کاهش تکیه بر داروهایی با منشا غیر گیاهی از جمله مقولههایی است که در سالهای اخیر هم در سطح جامعه و هم مسوولان توجه ویژهای به آن شده است.

دکتر ابراهیمی بیان کرد: مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان در راستای خدمات آموزشی و پژوهشی خود و به مناسبت هفته پژوهش دو وبینار «گیاهان دارویی موثر بر تقویت سیستم ایمنی و ضد التهاب» و «ثبت اختراع و برند در حوزه کشاورزی» را برگزار می کند.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا طی یکسال گذشته و تایید تاثیر وضعیت ایمنی بدن در مقاومت افراد به این بیماری، آگاهی جامعه از گیاهان دارویی موثر بر بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن میتواند سهم بالایی در کاهش ریسک ابتلا به این بیماری داشته باشد.

مدیر گروه تولید و فرآوری گیاهان استراتژیک جهاددانشگاهی استان یادآور شد: وبینار گیاهان دارویی موثر بر تقویت سیستم ایمنی و ضد التهاب توسط مهندس محسن پویان مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار می شود.