کسب عنوان پژوهشگر برتر دستگاه های اجرائی توسط جهاددانشگاهی همدان

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی همدان به عنوان پژوهشگر برتر استان انتخاب شد.
۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۷ کد : ۲۵۶۷۱ پژوهشی
کسب عنوان پژوهشگر برتر دستگاه های اجرائی توسط جهاددانشگاهی همدان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی همدان، در هفته پژوهش دکتر خلیل میرزایی معاون پژوهشی جهاددانشگاهی همدان به عنوان پژوهشگر برتر دستگاه های اجرایی استان در سال 99 انتخاب شد.

جهاددانشگاهی همدان در نمایشگاه هفته پژوهش که از 15 آذر به مدت 5 روز که بصورت مجازی بر پا بود حضور چشمگیری از خود به نمایش گذاشت و در مراسم اختتامیه از معاون پژوهشی این واحد به عنوان پژوهشگر برتر دستگاه های اجرائی استان تقدیر به عمل آمد.

علی کلانترنیا سرپرست جهاددانشگاهی واحد همدان  گفت: اساس هفته پژوهش این است که آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری پژوهشگران، فناوران، کارآفرینان، دانشجویان و کارکنان واحد تحقیق وتوسعه ادارات و سازمان ها به نمایش گذاشته شود، تا ضمن آشنایی شرکت کنندگان با دستاورد های دیگر پژوهشگران ، زمینه برای ارتقاء حوزه های فناوری و نیز همکاری های بیشتر فی مابین فراهم آید.

کلانترنیا بیان کرد: معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی همدان شامل مرکز خدمات تخصصی سفال وسرامیک ، مرکز جامع زنان و درمان ناباروری، مرکز طب کار جهاددانشگاهی، مرکز خون بند ناف رویان، آزمایشگاه تشخیص طبی آخرین دستاورد های و خدمات تخصصی خود را در معرض بازدید علاقمندان گذاشت.