در قرارداد منعقده بین مدیر عامل شرکت آب منظقه‌ای سیستان و بلوچستان و رییس جهاددانشگاهی استان تاکید شد؛

جهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستان مجری طرح احیاء و تعادل‌بخشی منابع آب

۰۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴ کد : ۲۵۰۱۰ پژوهشی
در قرارداد منعقده بین مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان و رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان بر آموزش، مشاوره، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب‌های زیر زمینی در استان توسط جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان تاکید شد.
جهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستان مجری طرح احیاء و تعادل‌بخشی منابع آب

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان،در قرارداد منعقده بین مهندس دلمرادی رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منظقه‌ای سیستان و بلوچستان و دکتر تاجری رییس جهاددانشگاهی استان بر آموزش، مشاوره، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب‌های زیر زمینی در استان تاکیدشد.

ساخت تیزرهای تلویزیونی، آگاهی‌بخشی به بهره‌برداران از منابع آب‌های زیر زمینی، تجلیل از بهره‌برداران نمونه، برگزاری همایش‌های آگاهی‌بخشی، انجام پوشش‌های خبری نشست با معتمدین و سران طوائف، نشست‌های هماهنگی با مدیران مرتبط در دستگاه‌های اجرایی، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، اجرای طرح دانش‌آموزی داناب، تبلیغات محیطی در مناطق بحران‌زای آبی، تولید محتوا، نشست با روحانیون و برگزاری میزگردهای تلویزیونی و ده‌ها برنامه دیگر ... از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های شاخص این طرح است که به همت جهاددانشگاهی ظرف یکسال اجرایی و عملیاتی خواهد شد.