در راستای مقابله با ویروس کووید ۱۹ انجام می‌شود؛

همکاری پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی و مرکز پزشکی لقمان حکیم

۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۶ کد : ۲۴۶۸۱ تاپ خبر پژوهشی
پس از مذاکرات اولیه در خصوص بحران ناشی از شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹، در آبان ماه نشست مشترکی با حضور روسا و جمعی از مسوولان و اعضای هیات علمی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی و مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم برگزار شد.
همکاری پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی و مرکز پزشکی لقمان حکیم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، پس از مذاکرات اولیه در خصوص بحران ناشی از شیوع بیماری ویروس کووید  19 در روز یکشنبه 11 آبان ماه سال جاری نشست مشترکی با حضور روسا و جمعی از مسوولان و اعضای هیات علمی  پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی و مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم برگزار شد. 

در این نشست که به میزبانی دکتر امیدوار رضائی و دکتر محمدرضا حاجی اسماعیلی، رییس و  معاون آموزشی و پژوهشی مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم و جمعی از اعضای هیات علمی مرکز فوق برگزار شد، موضوعاتی از جمله گسترش همکاری‌ها در تحقیقات مشترک و هدفمند، اقدامات مشترک به منظور ارتباطات مستمر و هم‌افزایی در حیطه های علمی و پژوهشی به ویژه در خصوص بیماری ویروس کووید 19 و نیز تاکید بر ضرورت مقابله جامعه محور برای پیشگیری و درمان این بیماری در منطقه استقرار دو مرکز مطرح شد.

در این نشست صمیمی ضمن تاکید بر تمایل دو طرف برای همکاری و طرح برخی موضوعات در این باره، قرار شد، تیمی متشکل از نمایندگان دو مرکز راهکارهای مشخص این همکاری را به ویژه در خصوص شیوع بیماری کرونا تعیین و مورد بررسی قراردهند.   

دکتر علی منتظری رییس ،دکتر محمود طاووسی معاون آموزشی و پژوهشی، مهندس حسین پورنعمتی معاون پشتیبانی و دکتر علی اصغر حائری مهریزی مدیر اداره پژوهش پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی در این نشست حضور داشتند.