برگزاری کنفرانس علمی «گیاهان دارویی موثر در بیماری‌های تنفسی» توسط پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی

۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۱ کد : ۲۴۶۸۰ پژوهشی
کنفرانس علمی گیاهان دارویی و داروهای گیاهی موثر در بیماریهای تنفسی نوزدهم آبان ماه توسط پژوهشکده گیاهان دارویی برگزار شد.
برگزاری کنفرانس علمی «گیاهان دارویی موثر در بیماری‌های تنفسی» توسط پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، این پژوهشکده در راستای رسالت خود مبنی بر انجام تحقیقات گسترده در حوزه گیاهان دارویی و داروهای گیاهی موثر در درمان بیماریهای مختلف به پزشکان و داروسازان، نسبت به برگزاری وبینارهای بازآموزی اقدام نموده است.

این وبینار که با سخنرانی دکتر رضا حاجی آقایی متخصص فارماکوگنوزی معاون آموزش و پژوهش و عضو هیات علمی این پژوهشکده برگزار شد دارای امتیاز بازآموزی بوده و با مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید.

مخاطبان این دوره پزشکان عمومی، داروسازان و متخصصان طب سنتی بودند و این دوره به صورت مجازی و آنلاین بر بستر آموزشهای مجازی جهاددانشگاهی (امجد) برگزار  گردیده ودر انتهای برنامه فایل پاورپوینت ارائه شده و فیلم ضبط شده برنامه نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

در این دوره مباحثی درخصوص گیاهان دارویی و فرآورده های گیاهی موثر بر بیماریهای تنفسی ارایه شد.

در پایان، شرکت کنندگان دوره به مدت 48 ساعت فرصت داده شد تا در آزمون آنلاین پایان دوره شرکت کنند و با پاسخ صحیح به 70 درصد سوالات بتوانند امتیاز بازآموزی دوره را کسب نمایند.