از سوی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار می شود؛

پنجمین کنگره بین‌المللی و هفتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت

۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۲ کد : ۲۴۴۱۱ تاپ خبر پژوهشی
پنجمین کنگره بین‌المللی و هفتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت به همت پژوهشکده یارا و جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران به مدت سه روز از ۱۲ تا ۱۴ آذر برگزار می‌شود.
پنجمین کنگره بین‌المللی و هفتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، این روزها تغییر سبک زندگی، افزایش جمعیت و شیوع انواع مختلف بیماری‌ها باعث گسترده‌تر شدن زخم‌های مزمن شده‌اند. تاخیر در ترمیم یک آسیب بافتی هزینه‌های زیادی دربر دارد و بار سنگینی بر جامعه تحمیل می‌کند.

پژوهشکده فناوری های زخم و ترمیم بافت (یارا) وابسته به سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در سال‌های گذشته با هدف کاهش این هزینه ها تلاش کرده طول درمان بیماران مبتلا به زخم های مزمن را کاهش داده و به کابوس قطع عضو در اثر زخم مزمن پایان بخشد.

پژوهشکده فناوری های زخم و ترمیم بافت جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران علاوه بر دادن آموزش های لازم به صدها پزشک و پرستار، چهار کنگره بین المللی و شش کنگره ملی زخم و ترمیم بافت برگزار کرده که هر یک از آن‌ها فرصتی برای هم اندیشی و ارایه آخرین دستاوردهای علمی بوده است.

این پژوهشکده در ادامه مسیر خود قصد دارد پنجمین کنگره بین المللی و هفتمین کنگره ملی خود را به مدت 3 روز در آذرماه سال جاری برگزار کند.

گروه های هدف این کنگره متخصصان علوم بالینی و علوم پایه، دانشجویان پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و علوم پایه هستند که در زمینه‌ی درمان آسیب های بافتی فعالیت دارند.

پژوهشگران علاقه‌مند تا روز ۲۵ آبان فرصت دارند مقالات خود را به کنگره ارسال کنند.

گفتنی است متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کنگره به نشانی www.wtrc.ir و سایت جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران به نشانی jdtums.ir مراجعه کنند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی پژوهشکده فناوری های زخم و ترمیم بافت پژوهشکده یارا