توسط پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی انجام می شود؛

برگزاری کنفرانس علمی یکروزه «کاربرد فرآورده های طبیعی در بیماری‌های نورودژنراتیو»

کنفرانس علمی « کاربرد فرآورده های طبیعی در بیماریهای نورودژنراتیو» ششم آبان ماه توسط پژوهشکده گیاهان دارویی برگزار می گردد.
۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱ کد : ۲۴۲۳۱ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، این وبینار که با سخنرانی دکتر علی رزمی، متخصصان‌ فارماکولوژی و عضو هیات علمی این پژوهشکده برگزار می گردد دارای امتیاز بازآموزی بوده و با مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.
برگزاری کنفرانس علمی یکروزه «کاربرد فرآورده های طبیعی در بیماری‌های نورودژنراتیو»

مخاطبین این دوره پزشکان عمومی، داروسازان و متخصصان طب سنتی هستند و این دوره به صورت مجازی و آنلاین بر بستر آموزش‌های مجازی جهاددانشگاهی (امجد) برگزار می شود ودر انتهای برنامه فایل پاورپوینت ارایه شده و فیلم ضبط شده برنامه نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

بیماریهای نورودژنراتیو یکی از چالش‌های بزرگ سلامت به خصوص در سالمندان می‌باشند. در این وبینار فرآورده‌های طبیعی مورد استفاده در بیماری‌های نورودژنراتیو، نحوه کاربرد، منطق استفاده و مکانیسم‌های عمل هر کدام با استفاده از داده‌های استخراج شده از جدیدترین مقالات مطرح می شود.

تمرکز این وبینار بر روی دو بیماری شایع پارکینسون و آلزایمر می‌باشد و تازه های این بخش با  مخاطبان داروساز و پزشک به اشتراک گذاشته شده و  فرآورده های طبیعی مورد کاربرد در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در پایان، شرکت کنندگان دوره به مدت 48 ساعت فرصت خواهند داشت تا در آزمون آنلاین پایان دوره شرکت نمایند و با پاسخ صحیح به 70 درصد سوالات می‌توانند امتیاز بازآموزی دوره را کسب کنند.