جلسات ارزشیابی عملکرد پژوهشی واحدهای جهاددانشگاهی برگزار شد

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰ کد : ۲۲۸۴۶ تاپ خبر پژوهشی
جلسات ارزشیابی عملکرد پژوهشی واحدهای جهاددانشگاهی با استفاده از سامانه سامپ توسط معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی برگزار شد.
جلسات ارزشیابی عملکرد پژوهشی واحدهای جهاددانشگاهی برگزار شد

ارزشیابی سال 1398 گروههای پژوهشی جهاد دانشگاهی از تاریخ 28 مرداد لغایت 18 شهریورماه 1399 طی 28 جلسه آنلاین برای 7 سازمان، 27 پژوهشکده و 14 واحد جهاددانشگاهی با هدف اجرای ماموریت‌ها و تحقق برنامه ششم توسعه از طریق سامانه سامپ توسط معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی برگزار گردید.
پژوهشگران در این جلسات ضمن فرصت دفاع از فعالیت‌های انجام شده گروههای پژوهشی، از امتیازات تخصیص داده شده توسط دفاتر تخصصی مرتبط مطلع شدند. همچنین چگونگی نحوه گزارش گیری از سامانه توسط خود واحد آموزش داده شد و با آخرین تغییرات این سامانه نیز آشنا شدند.

شایان ذکر است این سامانه یکی از محصولات پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات است که با هدف یکپارچه نمودن فعالیت‌های پژوهشی واحدهای جهاددانشگاهی سراسر کشور با امکان گزارش گیری کامل در اختیار واحدهای این نهاد و معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی قرار گرفته است.

کلید واژه ها: سامانه گزارش گیری سامپ جلسات مجازی