توسط سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران منتشر شد؛

فراخوان فصل‌نامه‌ی علمی ـ پژوهشی «لیزر در پزشکی» برای دریافت مقالات نوین و مستند علمی

فصلنامه علمی ـ پژوهشی لیزر در پزشکی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در نظر دارد با توجه به شیوع ویروس کووید ـ ۱۹ و ضرورت بررسی جنبه‌های مختلف علمی این بیماری، ویژه‌نامه‌ای برای بررسی ابعاد مختلف و یافته‌های جدید علمی در این زمینه انتشار دهد.
۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰ کد : ۲۱۹۹۷ پژوهشی انتشار دانش
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، هدف از انتشار ویژه نامه علمی- پژوهشی لیزر در پزشکی، آشنایی بیشتر درمانگران و پژوهشگران با روش‌های درمانی و کنترل بیماری و یافته‌های علمی مرتبط جهت تسهیل تحقیقات آینده و رسیدن به اهداف کاربردی است.
فراخوان فصل‌نامه‌ی علمی ـ پژوهشی «لیزر در پزشکی» برای دریافت مقالات نوین و مستند علمی

با توجه به یافته‌های نوین در این زمینه و عدم شناخت دقیق از عملکرد ویروس و روش های پیشنهادی در درمان و کنترل موثر بیماری همه مطالب علمی (پژوهشی – مروری – گزارش موردی – گرداوری) که قادر باشد راهگشای تیم درمانی و محققان برای دستیابی به اهداف درمانی یا پژوهشی شود در این شماره از نشریه قابل بررسی و ارایه خواهد بود.

این شماره از نشریه یک ویژه‌نامه تخصصی است و لزوما متمرکز بر مطالب مرتبط با لیزر در پزشکی یا پرتوهای درمانی نمی باشد.

همکاران می توانند همه مطالب نوین و مستند علمی به ویژه یافته‌های مبتنی بر شواهد را به صورت یک مقاله پژوهشی یا گزارش برای انتشار در این ویژه نامه ارسال کنند.

از همکاران به ویژه اعضای هیات علمی علاقه‌مند که تمایل به همکاری در این زمینه دارند دعوت می‌گردد مقالات خود را حداکثر تا تاریخ 30 شهریور سال جاری به پست الکترونیک نشریه به ادرس info@icml.ir ارسال کنند.