نماینده‌ی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تاکید کرد:

جهاددانشگاهی؛ نهادی نوآور در اقدامات علمی و جسورانه/ دوری از روحیه‌ی اداری

۴۰ سال خودباوری با جهاددانشگاهی
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۷ کد : ۲۰۶۷۳ پژوهشی
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که جهاددانشگاهی، یک نهاد برآمده از انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: نوآوری و رهاشدن از بروکراسی‌های مرسوم و گام نهادن در اقدامات علمی جسورانه از ابتکارات جهاددانشگاهی است.
جهاددانشگاهی؛ نهادی نوآور در اقدامات علمی و جسورانه/ دوری از روحیه‌ی اداری

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، دکتر محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که جهاددانشگاهی، یک نهاد برآمده از انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: نوآوری و رهاشدن از بروکراسی‌های مرسوم و گام نهادن در اقدامات علمی جسورانه از ابتکارات جهاددانشگاهی است.

وی ادامه داد: در استان آذربایجان‌شرقی نیز خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در کنار مراکز مختلف جهاددانشگاهی و ایجاد مرکز درمان ناباروری از ابداعات جهاددانشگاهی است.

دکتر فرهنگی خاطرنشان کرد: نهادهای گرفتار دیوا‌ن‌سالاری در برابر تحولات مثبت که نیازمند حضور فعال است، مقاومت می‌کنند؛ اما نهاد انقلابی این‌گونه نبوده و جهاددانشگاهی هم یک‌ نهاد انقلابی است.

نماینده‌ی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روحیه‌ی حاکم بر جهاددانشگاهی روحیه‌ی اداری نیست و همین امر باعث شده که نیروهای مبتکر و خوش‌فکر جذب این مجموعه انقلابی شوند.

دکتر فرهنگی در پایان بیان کرد: جهاددانشگاهی سعی کرده هرجا که احساس نیاز کرد، وارد شود و این ویژگی اصلی این نهاد انقلابی باعث شده تا مراکزی مانند پژوهشگاه رویان شکل گیرند که در نوع خود بی‌نظیر است.