انعقاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین مجتمع صنعتی اسفراین و سازمان جهاددانشگاهی تهران

۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳ کد : ۱۹۹۹۷ پژوهشی
تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک بین مجتمع صنعتی اسفراین و سازمان جهاددانشگاهی تهران در خصوص استفاده متقابل و مطلوب از دانش فنی، تجارب، توانایی ها، امکانات علمی و تخصصی و کارگاهی و اعتباری دو طرف امضا شد.
انعقاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین مجتمع صنعتی اسفراین و سازمان جهاددانشگاهی تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین مجتمع صنعتی اسفراین و سازمان جهاددانشگاهی تهران 15 تیر در دفتر مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین منعقد شد.

در این تفاهم نامه، همکاری مشترک در خصوص استفاده متقابل و مطلوب از دانش فنی، تجارب، توانایی ها، امکانات علمی و تخصصی و کارگاهی و اعتباری دو طرف برای انجام موضوعات و پروژه‌های تحقیقاتی، مهندسی و اجرایی در زمینه تدوین دانش فنی و تولید محصولات و ارایه خدمات دانش بنیان از قبیل: قالب های ESR، پروفیل‌های آلیاژی، ذوب فلزات توسط ESR، آلیاژسازی لوله CRA، لوله CNG و ریفورمر و فولاد منگنزدار، ساخت تجهیزات مربوط به فورج ریل، سوپر آلیاژها مانند: یودیمت، اینکنل، و دیگر آلیاژهای خاص، بین رییس سازمان جهاددانشگاهی تهران و مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین منعقد شد.

گفتنی است، این پروژهها در قالب قراردادهای پژوهشی و نیمه صنعتی در مرکز تحقیقات و فناوری مواد ویژه فلزی سازمان جهاددانشگاهی تهران انجام می شود.