همکاری دانشگاه علوم کشاورزی ساری با جهاددانشگاهی مازندران

۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹ کد : ۱۹۹۹۴ پژوهشی
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در بازدید از مجتمع تولیدی تحقیقاتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جهاددانشگاهی مازندران آمادگی خود را در معرفی نیروی متخصص و نیز در اختیار قرار دادن ظرفیت و امکانات آزمایشگاهی این دانشگاه به جهاددانشگاهی اعلام کرد.
همکاری دانشگاه علوم کشاورزی ساری با جهاددانشگاهی مازندران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی مازندران، اسدا... تیموری یانه‌سری رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با همراهی محمدرضا شافعیان رییس جهاددانشگاهی مازندران ۱۷ تیر از مجتمع تولیدی تحقیقاتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جهاددانشگاهی در راستای توسعه کشت محصولات کشاورزی در چپکرود جویبار بازدید کرد.
وی ابتدا از اراضی کشاورزی، طرح مشترک کشت صیفی‌جات با جهاد کشاورزی استان، آبندان پرورش ماهی ۳۰ هکتاری و آزمایشگاه جلبک جهاددانشگاهی بازدید کرد.
رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در ادامه از مجتمع نیمه صنعتی تولید جلبک، آبندان‌های پرورش ماهی گرمابی، پرورش ماهی خاویار و نیز تولید و پرورش گله غاز مولد بازدید کرد.
بر اساس این گزارش در این بازدید رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در معرفی نیروی متخصص و نیز در اختیار قرار دادن ظرفیت و امکانات آزمایشگاهی این دانشگاه به جهاددانشگاهی اعلام آمادگی کرد.
وی همچنین گفت: با توجه به ظرفیت و استعداد اراضی جهاددانشگاهی موضوع زراعت چوب، کشت چند باره در طول سال و نیز راه‌اندازی مرکز دامی و زراعی می‌تواند در توسعه و بهره‌وری بهتر این مجموعه موثر باشد.
در ادامه محمدرضا شافعیان رییس جهاددانشگاهی گفت: ظرفیت‌های مشترک و فرصت‌های خوبی میان دانشگاه علوم کشاورزی و مجتمع تولیدی تحقیقاتی سردار سلیمانی جهاددانشگاهی است و امیدواریم با هم‌افزایی و تلاش علمی این ظرفیت‌ها را بارور کنیم.
گفتنی است، در این بازدید مقرر شد کمیته‌ای مشترک با اعضای جهاد دانشگاهی و دانشگاه کشاورزی تشکیل شود و در جهت اجرای برنامه‌ها و طرح‌های جهاد دانشگاهی موضوعات مربوطه مورد نقد و بررسی دقیق قرار گیرد.