به صورت ویدیو کنفرانس؛

سومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر برگزار شد

۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵ کد : ۱۹۳۸۳ تاپ خبر پژوهشی
سومین کنفرانس ملی «فناوری‌های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر» به صورت ویدئو کنفرانس و با سخنرانی دکتر محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی و رییس کنفرانس و دکتر اصغری رییس سازمان جهاددانشگاهی واحد خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد.
سومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان، سومین کنفرانس ملی "فناوری‌های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر" 3 تیر به همت موسسه و با همکاری معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی و جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

دکتر پورعابدی در این کنفرانس،  به تشریح توانمندی ها و تولیدات جهاددانشگاهی در حوزه برق و کامپیوتر در سطح کشور و گروه ها و مراکز خدمات تخصصی پژوهشی جهاددانشگاهی در زمینه‌های برق و کامپیوتر پرداخت.

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی اعلام کرد: با اقدامات فناورانه در صنعت های برق، نفت و حمل و نقل ریلی، جهاددانشگاهی باعث ایجاد خودکفایی در کشور شده است.

وی ادامه داد: پژوهش‌ها در جهاددانشگاهی برای برآورده کردن نیازهای ملی بوده تا وابستگی را به کشورهای خارجی قطع کنیم. البته انجام این پژوهش ها منجر به چاپ مقالات و کتاب‌های با اعتبار ملی و بین المللی و دریافت جوایز متعدد نیز شده است.

در پایان دکتر پور عابدی ابراز امیدواری کرد که با توان بالای جهاددانشگاهی در تربیت متخصصان و جوانان کوشا می‌توان فناوری های مورد نیاز کشور را تولید کنیم و اشتغال آبرومندانه ای را برای جوانان ایجاد نماییم که در نهایت باعث ایجاد ارزش افزوده خوبی برای مردم کشورمان خواهد شد.

در ادامه دکتر اصغری رییس سازمان جهاددانشگاهی واحد خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان سخنران کلیدی کنفرانس، موضوع "بلاکچین و اینترنت ارزش ها" را ارایه کرد.

دکتر عبدالحسین رضائی دبیر علمی کنفرانس و رییس موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی با ارایه گزارش روند برگزاری سومین کنفرانس اظهار کرد: از 163 مقاله ارسال شده به دبیرخانه این کنفرانس ملی، تعداد 104 مقاله واجد شرایط تشخیص داده شد و تعداد 10 مقاله به صورت شفاهی در کنفرانس ارایه شد. 


نظر شما :