نماینده‌ی مردم شهرستان رودبار در مجلس خواستار شد:

فعالیت گسترده‌ی جهاددانشگاهی در زمینه‌ی زیتون، مواد معدنی و نیروگاه‌ها

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۴ کد : ۱۸۱۲۴ پژوهشی
منتخب مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی خواستار فعالیت گسترده‌ی جهاددانشگاهی به‌ویژه در زمینه‌ی آموزش‌های کوتاه‌مدت و متناسب با موقعیت جغرافیایی شهرستان رودبار و با محوریت تخصصی فعالیت در بخش‌های زیتون، مواد معدنی و نیروگاه‌ها شد.
فعالیت گسترده‌ی جهاددانشگاهی در زمینه‌ی زیتون، مواد معدنی و نیروگاه‌ها

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان، دکتر فریبرز جمالزاد فلاح رییس این سازمان با دکتر مهرداد گودرزوند چگینی منتخب مردم شهرستان رودبار در مجلس دیدار و گفت و گو کردند.
در این نشست که با حضور مهندس اروندی سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه لنگرود و در محل دفتر مرکزی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان برگزار شد، دکتر گودرزوند خواستار فعالیت گسترده جهاددانشگاهی به ویژه در زمینه آموزش های کوتاه مدت و متناسب با موقعیت جغرافیایی شهرستان رودبار و با محوریت تخصصی فعالیت در بخش های زیتون، مواد معدنی و نیروگاه ها شد.
منتخب مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی همچنین مساعدت لازم از برنامه های این نهاد را در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت برنامه های کاری خود اعلام کرد.
دکتر فریبرز جمالزاد فلاح رییس سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان و سرپرست پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی ضمن تبریک به منتخب مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی بر اعلام امادگی این سازمان و پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی جهت فعالیت های آموزشی و متناسب با شرایط اقلیمی منطقه توسط سازمان جهاددانشگاهی تاکید کردند.