به همت سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران انجام می شود؛

پایش سلامت کارکنان در برابر ویروس کرونا/ غربالگری و جداسازی افراد بیمار

سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران با هدف حفظ و ارتقای سلامت مردم کشور به خصوص کارکنان سازمان ها و ادارات طرحی تحت عنوان «پایش سلامت کارکنان در برابر ویروس کرونا» در برابر بیماری کووید ۱۹ را به اجرا درمی آورد.
۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۸ کد : ۱۷۴۳۹ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، با توجه به حضور بخشی از کارکنان ادارات در محل کار در شرایط تداوم شیوع کرونا در کشور، سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران طرحی تحت عنوان «پایش سلامت کارکنان در برابر ویروس کرونا» با هدف حفظ سلامت کارکنان در برابر بیماری کووید ۱۹ را به اجرا درمی آورد.
پایش سلامت کارکنان در برابر ویروس کرونا/ غربالگری و جداسازی افراد بیمار

بر طبق این طرح خدمات مختلفی از جمله «استقرار پزشک و دستیار در محل کار»، «پایش بالینی، تشخیص سلامت کارکنان»، «نمونه گیری و تست کرونا از کارکنان »، «ارائه خدمات نقاهتگاهی در منزل»، «گندزدایی محیط سازمان»، «ارایه مواد ضدعفونی کننده به کارکنان» و «آموزش کارکنان سازمان جهت پیگیری و ارجاعات بعدی» در دستور کار  دارد. 

این طرح از روز شنبه ۳۰ فروردین ماه در تهران آغاز می شود. متقاضیان دریافت این خدمات می‌توانند با شماره ۶۴۰۶۴**۶۶۴۹۰۸۰۵ و همچنین شماره گیری کد دستوری*6655*64064# منوی خدمات را مشاهده نموده و درخواست خود را با اطمینان ثبت نماید.

همچنین لینک سایت دسترسی به خدمات نیز https://b2n.ir/644054 می باشد که به محض ثبت سفارش عملیاتی میگردد تا در خصوص ارائه خدمت مورد تقاضا اقدام گردد.