اقدام جهادگران جهاددانشگاهی قزوین برای توزیع اقلام بهداشتی

۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳ کد : ۱۶۹۹۹ پژوهشی
مسوول شبکه توزیع یک فروشگاه مجازی اقلام بهداشتی گفت: جهاددانشگاهی قزوین با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان بسته‌بندی و توزیع اقلام بهداشتی را عملیاتی می‌کند و در این روش هزینه ارسال رایگان بوده و اقلام به قیمت مصرف‌کننده به فروش خواهد رسید.
اقدام جهادگران جهاددانشگاهی قزوین برای توزیع اقلام بهداشتی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی به نقل از ایسنا، سعید تاسا، یکی از جهادگران جهاددانشگاهی قزوین و مسئول شبکه توزیع یک فروشگاه مجازی اقلام بهداشتی اظهار کرد: بر اساس تایید سازمان صمت استان، بخشی از تولیدات واحدهای بهداشتی جهت بسته‌بندی، فروش و توزیع به یک شرکت دانش‌بنیان اختصاص داده شده و جهاد دانشگاهی استان قزوین یکی از مجریان این امر بوده که با این شرکت دانش بنیان همکاری دارد.
وی ادامه داد: محصولات به‌صورت کلی از شرکت‌های تولیدی خریداری‌شده و پس از ثبت و پرداخت هزینه توسط مشتری در سایت https://stmb.ir/ به وسیله یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی به‌صورت رایگان برای مشتری ارسال می‌شود.
مسئول شبکه توزیع این فروشگاه مجازی اقلام بهداشتی عنوان کرد: در حال حاضر روزانه ۱۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی در سطح شهر قزوین توزیع می‌شود و ظرفیت توزیع بیش از ۴۰۰۰ بسته در روز را داریم.
وی تصریح کرد: ۲۵ نفر در چند شیفت کاری مشغول به کار هستند تا پس از تهیه اقلام بهداشتی آن‌ها را بسته‌بندی کرده و به دست مشتریان برسانند.
تاسا خاطرنشان کرد: تمامی محصولات به قیمت مصرف‌کننده به فروش می‌رسد و  بعد از ثبت سفارش در سریع‌ترین زمان ممکن محصول به دست مشتری می‌رسد و هزینه ارسال نیز رایگان است.
مسئول شبکه توزیع این فروشگاه مجازی اقلام بهداشتی بیان کرد: توزیع قانونی است و بر اساس سهمیه و حواله دریافت شده از سوی سازمان صمت استان انجام می‌شود و محصولات عرضه شده شامل محلول ضدعفونی‌کننده، ژل ضدعفونی‌کننده، دستکش و ماسک است.