راه‌اندازی خط تولید ماسک با همکاری جهاددانشگاهی در مازندران

۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۵ کد : ۱۶۸۳۰ پژوهشی
رییس جهاددانشگاهی مازندران از راه‌اندازی خط تولید ماسک در آینده نزدیک با همکاری شرکت ماشین‌سازی آمل در این شهرستان خبر داد.
راه‌اندازی خط تولید ماسک با همکاری جهاددانشگاهی در مازندران

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، واحد عبدالهیان، رییس جهاددانشگاهی مازندران، اظهار کرد: بر اساس اعلام رسمی، استان مازندران روزانه ۶۸۰ هزار عدد ماسک برای مراکز درمانی و عموم شهروندان نیاز دارد.

وی با بیان این که، تولید دستگاه تولید ماسک در شرکت ماشین سازی آمل یک اقدام جهادی است، افزود: برای تولید ماسک در استان علاوه بر راه‌اندازی خط تولید مشترک جهاددانشگاهی و شرکت ماشین سازی آمل، راه‌اندازی خط تولید مجزا با مدیریت جهاددانشگاهی در شهرک صنعتی جویبار در دستور کار قرار دارد.

رییس جهاددانشگاهی مازندران، تصریح کرد: امیدواریم با این همکاری و تصمیم، تلاش بیشتری برای تامین حداقل‌های مورد نیاز برای تضمین سلامت شهروندان و حذف سوداگران انجام شود.

وی ادامه داد: راه‌اندازی خط تولید ماسک در جهاددانشگاهی کمک می‌کند تا ماسک با قیمتی که وزارت بهداشت اعلام کرده است به دست مصرف کننده برسد و تولید و توزیع ماسک در استان به درستی مدیریت شود.

رییس جهاددانشگاهی مازندران گفت: راه‌اندازی خط تولید ماسک در آمل به نیاز این شهرستان و شهرستان‌های محمودآباد، بابل و بابلسر پاسخ خواهد داد.