توسعه‌ی پروژه‌های مشترک جهاددانشگاهی و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب/ ضرورت افزایش اعتماد به تولیدکننده‌ی داخلی

در نشست مشترک دکتر طیبی با مهندس محمدی تاکید شد؛

۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۱ کد : ۱۶۲۶۶ تاپ خبر پژوهشی
نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در اهواز برگزار و در آن بر ضرورت توسعه‌ی پروژه‌های مشترک جهاددانشگاهی با این شرکت تاکید شد.
در نشست مشترک دکتر طیبی با مهندس محمدی تاکید شد؛

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در این نشست مشترک که امروز (دوشنبه، 28 بهمن) در اهواز برگزار شد، گفت: فعالیت‌های مشترک جهاددانشگاهی و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب باید توسعه یابد و این ظرفیت وجود دارد. این نهاد مجموعه‌ی خودکفایی است و می‌تواند همکاری‌های خود با صنعت نفت را گسترش دهد.

وی افزود: دانش و توان جهاددانشگاهی در زمینه‌ی تولید قطعات مورد نیاز صنعت نفت اثبات شده است و به همین دلیل لازم است با اعتماد متقابل، به توسعه‌ی تولید داخل کمک کنیم. دانش‌آموختگان دانشگاه‌های کشور و پژوهشگران جهاددانشگاهی از توانمندی لازم برخوردارند و تنها لازم است به آن‌ها اطمینان شود.

هم‌چنین، مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز در این نشست مشترک، تاکید کرد: برای حمایت از تولید داخل لازم است انعطاف‌پذیری لازم را در زمینه‌ی استفاده از کالای داخل در سیستم صنعت نفت داشته باشیم و به‌طور کامل آماده‌ی حمایت از جهاددانشگاهی برای توسعه‌ی پروژه‌های مشترک هستیم.