اولین تولد در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان

۲۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۱ کد : ۱۵۲۰۴ پژوهشی
رییس جهاددانشگاهی واحد لرستان گفت: مرکز درمان ناباروری استان یکی از بهترین و مجهزترین مراکز کشور است.
اولین تولد در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی به نقل از ایسنا، دکتر سید علی‌نادر دهقانی، اظهار کرد: خوشبختانه امروز نخستین فرزند مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان به نام سپهر متولد شد.

وی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم برای اولین بار در لرستان  یکی از مطالبات مردم در حوزه تخصصی  ناباروری امروز به نتیجه رسید و این تولد حاصل تخصص و تعهد همکاران ما در مجموعه جهاددانشگاهی و همچنین تلاش‌های مدیران ارشد لرستان، استاندار قبلی و فعلی و همه دوستانی که کمک کردند.

دکتر دهقانی با بیان این که ناباروری یکی از موضوعات بسیار مهم کشور است، افزود: بر اساس اسناد بالا دستی برای افزایش جمعیت  نرخ ناباروری باید تلاش کنیم که این مراکز در کشور تقویت شود.

وی تاکید کرد: مرکز درمان ناباروری لرستان یکی از بهترین و مجهزترین مراکز کشور است و به جرات می‌گویم به لحاظ تجهیزات  تخصصی، نیروی انسانی و فضای فیزیکی کم‌نظیر است.

رییس جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به یک خبر خوب دیگر، تصریح کرد: علاوه بر متولد شدن نخستین فرزند مرکز درمان ناباروری لرستان، امروز نخستین عمل جراحی مردان هم انجام شد.

دکتر دهقانی بیان کرد: امیدواریم درمان ناباروری و انواع اقدامات لازم دیگر برای افزایش نرخ باروری تقویت شود و خدماتی که شایسته مردم لرستان و کشور است را انجام دهیم.

وی با اشاره به این که در حال حاضر از عراق و کشورهای همسایه درخواست پذیرش داریم، اضافه کرد: این موضوع ضمن این که به اقتصاد استان کمک می‌کند، نشان‌دهنده توان علمی و فنی کشور و استان است و چشم انداز روشنی را نشان می دهد.

دکتر دهقانی با بیان این که می‌توانیم مرکزی برای درمان ناباروری در غرب کشور باشیم، افزود: امروز هزاران نفر به ما مراجعه می‌کنند و خواهان درمان هستند. با راه‌اندازی این مرکز در لرستان از سفرهای غیر ضروری به استان‌های دیگر و هزینه‌های اضافه مثل هتلینگ و... جلوگیری می‌شود.