جهاددانشگاهی در بین غرفه های برتر بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

۰۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۱ کد : ۱۴۴۲۴ تاپ خبر پژوهشی
همزمان با آخرین روز از بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، غرفه‌های برتر این نمایشگاه معرفی شدند که در این بین غرفه جهاددانشگاهی نیز به عنوان غرفه برتر معرفی شد.
جهاددانشگاهی در بین غرفه های برتر بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، همزمان با آخرین روز از بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، غرفه‌های برتر این نمایشگاه معرفی شدند که در این بین غرفه این نهاد نیز به عنوان غرفه برتر معرفی شد.

بر اساس این گزارش، سطح فناوری ارایه شده، حضور صاحبان فناوری، غرفه سازی، چیدمان، ارائه مناسب فناوری‌ها در غرفه، حضور مسئول غرفه و تعامل با بازدیدکنندگان و متقاضیان فناوری (B2B, B2C) از شاخص‌های انتخاب غرفه برتر در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار است.

در متن لوح تقدیر اهدایی به جهاددانشگاهی آمده است:

جناب آقای دکتر حمیدرضا طیبی

رییس محترم جهاددانشگاهی

با احترام حضور ارزشمند آن مجموعه در "بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، 29-26 آذر1398" که به یقین اقدامی موثر درتوسعه مبتنی بر علم و فناوری خواهد بود را گرامی می داریم. نظر به این که برابر ارزیابی میدانی غرفه آن سازمان با کسب امتیار عالی، به عنوان یکی از غرفه های برتر انتخاب گردیده است، ضمن عرض تبریک، توفیقات بیشتر آن مجموعه را از ایزد متعال خواستاریم.

گفتنی است، غرفه جهاددانشگاهی در سالن 27 این نمایشگاه قرار داشت که 3 پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، علم و فناوری البرز و علم و فناوری کرمانشاه نیز از طرف جهاددانشگاهی در سالن 6 این نمایشگاه حضور یافت و غرفه‌ی سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان نیز در سالن 41، غرفه‌ی 83، پذیرای پژوهشگران و دانشگاهیان بود.