توسط پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی؛

کارگاه مجازی ارزیابی کارآیی در نظام سلامت برگزار می شود

۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰ کد : ۶۱۷۵۸ پژوهشی انتشار دانش
پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی(مرکز تحقیقات سنجش سلامت) کارگاه ۲ روزه «ارزیابی کارآیی در نظام سلامت» را به صورت مجازی برگزار می کند.
کارگاه مجازی ارزیابی کارآیی در نظام سلامت برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی(مرکز تحقیقات سنجش سلامت)، این پژوهشکده در نظر دارد با توجه به اهمیت نظام سلامت و  عملکرد جامعه پزشکی و ضرورت انجام ارزیابی کارآمـد آن به دلیل پیچیدگی فعالیتهای این حوزه، کارگاه مجازی به صورت 2 روزه با عنوان« ارزیابی کارآیی در نظام سلامت» را در روزهای دو شنبه و سه شنبه 6 و 7 شهریورماه از ساعت 9 تا 12 برگزار کند.

این کارگاه آموزشی با تدریس دکتر محسن بیاتی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رییس مرکز تحقیقات منابع انسانی سلامت برگزار می شود.

در این کارگاه اطلاعات جامعی در خصوص مفهوم کارآیی، انواع کارآیی در بخش سلامت، انواع روش های سنجش کارآیی، محاسبه انواع کارآیی در حوزه سلامت با استفاده از نرم افزارSTATA ارائه خواهد گردید.

نرم افزارSTATA یک نرم‌افزار آماری خط فرمان با شکل بصری است که پژوهشگران می توانند به هر آنچه که برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، مدیریت داده‌ها و گرافیک نیاز دارند، دسترسی پیدا کنند.

علاقمندان می توانند، از طریق لینک https://ihsr.jde.ir/fa/form/16 و پرداخت مبلغ 2/500/000 ریال ثبت نام خود را تکمیل کنند. همچنین متقاضیان می توانند در صورت عدم حضور در کارگاه، به صورت آنلاین از فیلم ضبط شده استفاده نمایند.

 گفتنی است، به شرکت‌کنندگان در این کارگاه گواهی نیز اعطا خواهد شد.