با حضور خیران سلامت استان مرکزی در پژوهشکده بررسی شد؛

استفاده از ظرفیت‌های شبکه ملی سرطان پستان در تفرش

استاد قوام زاده، مشاور عالی رئیس پژوهشکده سرطان معتمد در نشست هم‌اندیشی پزشکان و خیران سلامت استان مرکزی، بر استفاده از ظرفیت‌های شبکه ملی تشخیص و درمان سرطان پستان در این شهرستان تاکید کرد.
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۶ کد : ۴۴۸۸۶ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، در نشست پزشکان، خیران سلامت و فعالان اقتصادی استان مرکزی که روز پنجشنبه ۱۹خردادماه به دعوت استاد قوام زاده و با حضور نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی و رییس بیمارستان تفرش در محل پژوهشکده برگزار شد، راهکارهای توسعه خدمات پزشکی و زمینه های جذب گردشگران سلامت در این استان بررسی شد.
استفاده از ظرفیت‌های شبکه ملی سرطان پستان در تفرش

در این جلسه ضمن بررسی مشکلات درمان در استان، از جمله محدودیتهای دسترسی بیماران به پزشکان متخصص و موانع استقرار پزشکان در این شهرستان ها، مقرر شد کمیته‌ای برای بررسی راهکارهای ارتقای خدمات تشخیصی درمانی تشکیل شود.
دکتر قوام‌زاده، مشاور عالی رییس پژوهشکده سرطان معتمد طی سخنانی در این نشست با اشاره به طرح ایجاد شبکه ملی تشخیص و درمان سرطان پستان که به همت این پژوهشکده در حال اجراست تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری مرکزی مقرر شده یکی از مراکز استانی این شبکه در استان مرکزی (اراک) راه‌اندازی شود که با توجه به ظرفیت‌های موجود در تفرش می‌توان نسبت به گسترش خدمات این شبکه در این شهرستان نیز اقدام کرد.